• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402100604275
  • خبرنگار : 50039

معاون آموزشی جهاددانشگاهی گلستان خبر داد:

برگزاری یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در گلستان

برگزاری یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در گلستان

ایسنا/گلستان معاون آموزشی جهاددانشگاهی گلستان از برگزاری یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان توسط این نهاد خبر داد.

صادق خسروی ظهر امروز در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور، یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی نیز در جهاددانشگاهی گلستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای این آزمون که روز جمعه هشتم دی‌ماه برگزار خواهد شد، ۶ حوزه دانشگاهی در دو شهر گرگان و گنبدکاووس آماده‌سازی شده است.

وی کل داوطلبان گلستانی شرکت در آزمون را ۲ هزار و ۸۳۹ نفر برشمرد و ادامه داد: از این تعداد هزار و ۴۳۷ نفر داوطلب مرد و هزار و ۴۰۲ نفر داوطلب زن هستند.

معاون جهاددانشگاهی گلستان با تأکید بر اینکه توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان از روز سه شنبه آغاز شده است، افزود: داوطلبان این آزمون می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه به سایت HRTC. IR (سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی) مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه درهای حوزه‌های برگزاری آزمون از ساعت هشت صبح به روی داوطلبان باز خواهد شد، گفت: آزمون رسماً از ساعت ۹ صبح آغاز و ساعت ۱۲ ظهر خاتمه خواهد یافت.

خسروی با تأکید بر اینکه داوطلبان باید پیش از حضور در حوزه‌های برگزاری آزمون، قوانین و بندهای مرتبط را مطالعه و از به همراه داشتن لوازم اضافی خودداری کنند، خاطرنشان کرد: آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار و نظارت بر آن در استان‌ها از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حوزه‌های برگزاری آزمون در شهرستان گرگان آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهید چمران «انتهای خیابان شهید رجایی – جنب کانون طه» برای مردان و مؤسسه آموزش عالی حکیم جرجانی «ویلاشهر – انتهای بلوار نیایش» و آموزشکده فنی و حرفه‌ای مائده «شهرک امام – خیابان نهضت – نهضت ۴» برای زنان و در شهرستان گنبدکاووس دانشگاه آزاد اسلامی «بلوار شهید صیاد شیرازی» و مؤسسه آموزش عالی شمس برای مردان و مؤسسه آموزش عالی شرق گلستان «خیابان امام خمینی (ره) جنوبی – بعد از بلوار شادی» برای بانوان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۶ ۱۶:۵۰

از بین ۲۸۳۹ داوطلب، چند نفر استخدام می‌شود؟