• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402100604277
  • منبع : فدراسیون فوتبال

حکم جدید فدراسیون علیه سپاهان: ۶ بازیکن محروم شدند!

حکم جدید فدراسیون علیه سپاهان: ۶ بازیکن محروم شدند!

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ برتر بر ضرورت اصلاح قراردادهای برخی بازیکنان سپاهان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته انضباطی با ارسال نامه‌ای  به سازمان لیگ فوتبال ایران بر ضرورت اصلاح قراردادهای برخی بازیکنان سپاهان تاکید کرد.

بر همین اساس، نامه ابوالفضل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی به ریاست سازمان لیگ فوتبال به شرح زیر است:

پیرو نامه شماره ۱۴۰۲۲۵۰۰۸ مورخ ۲۶ /۶ /۱۴۰۲ با عنایت به تایید دادنامه شماره ۱۱۰۱ مورخ ۲۱ /۶ /۱۴۰۲ درباره ضرورت اصلاح قرارداد بازیکنان آقایان پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان استفاده از بازیکنان مذکور توسط باشگاه سپاهان منوط به اصلاح قرارداد آنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۶ ۱۶:۲۲

سپاهان با این 6 بازیکن تخلف کرده است و باید بازیهای آنها 3 بر صفر شود. چرا با احکام اشتباه کمیته انضباطی و استیناف، دوباره همه چیز به نفع سپاهان شد و تیم متخلف صدرنشین شد؟!

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۶ ۱۸:۰۸

اگه به تخلف وجریمه باشه استقلال وپرسپولیس بایدبرن‌لیگ پایین تربازی کنند.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۶ ۱۸:۰۹

چون دیدند پرسپولیس هم تخلف داره بعد دیدند استقلال فاجعه تخلف داذه بخواهند امتیاز کم کنند باید بفرستندش دسته یک برا همین امتیاز سپاهان و پرسپولیس رو برگردوندند. تیم حکومتی استقلال نباید متضرر میشد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۶ ۲۱:۰۱

اگه بنا ب تخلف باشه استقلال باید بره دسته 3

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۶ ۱۷:۳۹

جالبه اون از دو بازی قبلی که داوران تا توانستند به بازیکنان سپاهان کارت زرد و قرمز دادن که محروم باشند و برای اینکه بتوانند نقشه هایشان را بدونومشکل اجرا کنند بازی را بدون تماشاگر کردن و حالا شب بازی اطلاع میدن که از این ۶ نفر استفاده نکن!!!؟!! خوب نیازی به بازی نیست سپاهان را بازننده اعلام کنید که خیالتان راحت باشد ,گندش را در آوردن قبلا یواشکی داور را می‌خریدند یا بازیکن حریف را می‌خریدند نهایتش چند صحنه بنفع حریف می‌گرفتند که بگویند عمدی نبوده و اشتباه شده ولی الان علنا و واضح به نفع می‌گزیند و سر تیم را می‌برند اینها نمیخواهند آلومینیوم یا گل‌گهر نتیجه بگیرند بلکه می‌خواهند با متوقف شدن سپاهان کمک کرده باشند به تیم های پایتخت

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۶ ۱۷:۴۱

پس تکلیف امتیازات تیمهای شهرستانی چه میشود؟؟ کمیته داوران و رییسش را کجای دلمان بگذاریم؟؟ آقایان محترم کمیته استیناف و کمیته انظباطی شما مثلا مجری قانون هستید، پس چرا بی قانونی را ترویج میدهید؟؟؟ کجا قوانین گفته اند اشتباه داوری نص صریح قانون است و کسی حق ندارد حرفی بزند؟؟ پس امتیازاتی که بواسطه داوران به جیب تیمهای سوگلیتان واریز شد از تیمهای دیگر مخصوصا تیمهای شهرستانی چه میشود؟؟ چه کسی جوابگوی اینهمه بی قانونی در فوتبال است؟؟

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۶ ۱۷:۵۷

به سخره گرفته اید مردم و فوتبال دوستان و هواداران فوتبال را؟ خدایی ناکرده و دور از جان همه این ملت روی‌ پیشانیمات چی نوشته شده است؟ آقایان محترم وزیر محترم ورزش و کمیته انظباطی و استیناف سه ماه پیش تا دیدید فشار افکار عمومی روی رییس کمیته داوران ریاد است قانون اجرا کردید و حالا هم نقض قانون؟ کلک میزنید؟ دروغ میگویید؟ پس تکلیف داوران محترمتان که به ناحق به تیمهای محبوبتان امتیاز دادن و تکلیف رییس کمیته داوران چه میشود؟

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۶ ۱۸:۴۶

اصلاح قراردادهای بازیکنان پرسپولیس، خصوصا بیراوندوترابی و...

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۶ ۲۱:۲۶

🤣🤣 رسیدگی به تخلفات استقلال در پرونده های 1_ تخلفات نقل و انتقالی ۲_ جعل امضا و سربرگ فدراسیون شکایت ممبینی ۳_ جعل امضا و اثر انگشت خانی نماینده دولت در هئیت مدیره استقلال ۴ _ جعل در پرونده شاهین بوشهر چی شد؟؟؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۶ ۲۲:۴۴

به نظرم سپاهان از لیگ‌ انصراف بده و یک ریالم جریمه به فدراسیون ندهد تا دخلش خالی بماند مطمئن باشین که بین تهرانیها برای قهرمانی و کسب هزینه های میلیاردی فدراسیون دعواهای شدیدی رخ میدهد و ما سپاهانیها هم با اقتدار به ادامه راهمان در اسیا میپردازیم و به انها میخندیم چون اینها از ازار و اذیت سپاهان دست برنمیدارند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۷ ۰۰:۵۰

این حکم وجاهت قانونی ندارد و مغایر با قوانین فیفا و اساس نامه فوتبال ایران است و هیچ فرد یا گروهی یا رسانه ای حق ندارد آرامش یک تیم و باشگاه فوتبال یا بازی های لیگ فوتبال را بر هم بزند اینکار تخلف است لذا سپاهان باید از تمام بازیکنانش در بازی مقابل گل گهر استفاده کند و اقدام و پیگیری قانونی انجام دهد

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۷ ۲۱:۳۷

آقایی که رای صادرکردین برای پرسپولیس وسپاهان چرارای رابعداز۳ماه برگردوندی من جواب همه رامیدم نظرشخصیمه فک کنم آقای حسن زاده زیرفشارسنگین تحمل نیاورد به این حکم زشت اونهم برگشتن کسرامتیازرای دان چونکه تیم سوگلیشون باتعدادتخلفات بیشماربایدحداقل۶امتیازکسروسقوط به لیگ پایین تربود

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۹ ۰۸:۴۷

خواهشمند است درست قضاوت کنید با این قضاوتها فوتبال کشور ما به هیچ جا نمیرسد