• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402100604447
  • خبرنگار : 50649

جانشین فرماندهی سپاه فجر خبر داد:

راه‌اندازی ۱۸۰ کارگاه اشتغال در شیراز

راه‌اندازی ۱۸۰ کارگاه اشتغال در شیراز

ایسنا/فارس جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس از راه‌اندازی ۱۸۰ کارگاه اشتغال به همت بسیجیان در شیراز خبر داد.

آیین تجلیل از جهادگران فاطمی در ناحیه مقاومت بسیج بقیه‌الله(عج) شیراز امروز، ۶ دی با حضور هاشم جمالی، جانشین فرماندهی سپاه فجر در شیراز برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در این مراسم با پاسداشت نام و یاد سردار شهید سید رضی موسوی، گفت: این شهید عزیز و والامقام یکی از مصادیق انقلابی‌گری و ولایتمداری است که عمر خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی و جهاد و مقابله با استکبار جهانی صرف کرد.

هاشم جمالی با تجلیل از اعضای گروه‌های جهادی بسیج و خطاب به جهادگران فاطمی، گفت: حضور فعال شما جوانان و نوجوانان در عرصه خدمت رسانی به اقشار محروم نشان‌دهنده سرزندگی و جاری بودن روحیه و تفکر انقلابی و بسیجی در جامعه امروز است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس بیان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات گروه‌های جهادی بسیج و جهادگران فاطمی مصداق خدمت خالصانه و ایثارگرانه و عرصه‌ای برای کسب تجربه و خودسازی معنوی نسل آینده ساز کشور است.

وی با اشاره به سیره اخلاقی و رفتاری حضرت ابوالفضل العباس (ع)، گفت: چنین فرزند شایسته‌ای در دامان حضرت ام البنین(س) تربیت شده و پرورش یافته و بدون شک شخصیت حضرت ام‌البنین (س) یکی از الگوهای برتر برای مادران مومن است.

جمالی با بیان اینکه ۱۸۰ کارگاه اشتغال در شیراز راه‌اندازی شده است، گفت: امروز در هر عرصه‌ای که نیاز کشور است و در پروژه‌های عام‌المنفعه شاهد حضور جهادگران بسیجی و خدمت به مردم هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس افزود: اهدای بیش از ۹۰ هزار بسته معیشتی، ۳ هزار بسته فرهنگی و ۲۵۰ سری جهیزیه به اقشار محروم، مرمت و تعمیر ۵۳ خانه، اجرای ۲۰ پروژه عام‌المنفعه و حضور فعال در عرصه اشتغالزایی تنها بخشی از اقدامات جهادگران فاطمی در ناحیه مقاومت بسیج حضرت بقیه‌الله (عج) شیراز بوده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha