• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402100604452
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

انتقاد فرماندار از اخراج ۵۰۰ نفر از کارگران نساجی بروجرد

انتقاد فرماندار از اخراج ۵۰۰ نفر از کارگران نساجی بروجرد

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ نفر از کارگران نساجی اخراج شده‌اند.

مسلم مرادی امروز ششم دی‌ماه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد که همراه با شورای قضایی استان در محل سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان بروجرد ۶۱۰ کارخانه با حدود ۱۶ هزار کارگر فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم تاکنون هیچ کارخانه و کارگاهی تعطیل نشده و ۲۳ کارخانه نیز با همکاری قرارگاه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشته است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: متأسفانه از ابتدای امسال بیش از ۵۰۰ کارگر نساجی اخراج شده که حسابرسی نساجی بروجرد باید در دستور کار بازرسی کل لرستان قرار گیرد.

مرادی با اشاره به میزان تصادفات در بروجرد، اضافه کرد: میزان تصادفات جاده‌ای در ۹ ماهه امسال با مجموعه اقدامات انجام‌شده در سطح شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد کاهش‌یافته است.

وی بیان کرد: سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۶ نفر براثر تصادفات جاده‌ای در بروجرد جان خود را از دست دادند که رتبه یک در کشور بود اما امسال این میزان ۶۰ درصد کاهش یافته است.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: ترافیک سطح شهر بروجرد یکی از معضلات مهم شهری بود که با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری‌های انجام شده معضل سد معبر سه‌راه جعفری بروجرد رفع و با ساماندهی دستفروشان شهر و حل مشکل سد معبر برطرف شده که مردم نیز استقبال زیادی نشان دادند.

مرادی اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال سه هزار مورد بازرسی انجام شده و در یک مورد ۲۸۰ میلیارد ریال برای واحد متخلف صنفی تعیین شد.

وی تصریح کرد: با همکاری شهرداری و دادگستری و نیروی انتظامی اولین شهرستان لرستان بودیم که چهار کیلومتر ساخت‌وسازهای غیرمجاز را در یکی از مناطق گردشگری بروجرد تخریب شد.

فرماندار بروجرد با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در شهرستان بروجرد افزود: ۲ مرکز مشاوره برای کاهش آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha