• چهارشنبه / ۶ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402100604457
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان:

۸۵ درصد دادرسی‌ها در لرستان به‌صورت الکترونیک انجام شده است

۸۵ درصد دادرسی‌ها در لرستان به‌صورت الکترونیک انجام شده است

ایسنا/لرستان مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان گفت: ۸۵ درصد دادرسی‌ها در استان به‌صورت الکترونیک انجام شده است

عبدالمجید کشوری امروز ششم دی‌ماه در جلسه شورای اداری بروجرد که همراه با شورای قضایی استان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در ۲ شهرستان بروجرد و الیگودرز زندان در بافت شهری داریم که در مورد زندان شهرستان بروجرد هنوز زمین مناسبی وجود ندارد و در صورت تأمین زمین مشکلی برای ساخت زندان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بروجرد بازداشتگاه موقت بانوان وجود ندارد که باید پیگیری شود، تصریح کرد: ۸۵ درصد دادرسی‌ها در زندان‌های لرستان الکترونیکی است و در زندان‌های شهرستان بروجرد نیز نیاز است تا دادرسی الکترونیک تقویت شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان با اشاره به پابندهای الکترونیک، افزود: لرستان سال گذشته در استفاده از پابندهای الکترونیک رتبه اول را داشت و اکنون نیز ۴۳۵ مددجوی تحت پابند الکترونیک داریم.

کشوری خاطرنشان کرد: امسال ۱۶۰۰ فقره بازدید قضات از درون زندان‌ها در لرستان انجام شده که این امر به روند دادرسی کمک خواهد کرد.

سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا فرمانده انتظامی بروجرد نیز در این جلسه، اظهار کرد: ۶۰ تا ۶۵ درصد جرائم شهرستان خرد هستند که بیشتر توسط افراد معتاد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سرقت موضوعی فرابخشی است و صرفاً یک دستگاه نمی‌تواند با آن مقابله کند، تصریح کرد: در حوزه سرقت براساس آمار ۹ ماهه امسال میزان سرقت ۱۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به فرهنگ‌سازی و آموزش در پیشگیری از وقوع برخی جرائم، افزود: در مورد موضوع تیراندازی در مراسم شادی اقداماتی و گردهمایی‌هایی انجام شد که با استقبال بالای مردم محلی همراه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha