• پنجشنبه / ۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402100704539
  • خبرنگار : 50635

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

قدرت بازدارندگی نظامی و علمی ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است

قدرت بازدارندگی نظامی و علمی ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است

ایسنا/هرمزگان نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دست برتر و قدرت بازدارندگی نظامی و رشد علمی جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی وجود دارد به سبب فرهنگ ایثار و شهادت است.

بیژن نوباوه‌وطن، ششم دی‌ماه در مراسم افتتاحیه بزرگداشت مکتب حاج قاسم که در مصلای امام علی (ع) قشم برگزار شد، اظهار کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران متکی بر ایمان است که محور مقاومت در جهان شده است.

وی افزود:  گروه‌های مقاومت اسلامی در حزب الله لبنان و حماس در فلسطین اگر در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند منشأ آن  یک قدرت بازدارنده تمدنی است که از ایران است سرچشمه می‌گیرد.

 این مقام مسئول ادامه داد: اگر دست برتر و قدرت بازدارندگی نظامی و رشد علمی جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی وجود دارد به سبب فرهنگ ایثار و شهادت است.

 نوباوه‌وطن با بیان اینکه دشمن جنگ فرهنگی علیه ما راه انداخته است، افزود: دشمن می خواهد ارزش‌های اسلامی ما از جمله حجاب و عفاف و روابط زن و شوهری و دیگر مسائل را  کم رنگ جلوه دهد و فرهنگ ما را استثمار و از خط عقلانیت خارج کند.

 وی گفت: دشمن می‌خواهد چادر بر سر بانوان ما سنگین باشد و این موضوع حجاب و ارزش‌ها از توطئه دشمن سرچشمه می‌گیرد.

 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آسیب‌پذیری فرهنگ آن چیزی است که دشمن برای جامعه ایران طعمه کرده و در این بخش با مشکلاتی روبرو هستیم.

نوباوه در بخش دیگر اظهار کرد: مردم در روز  ۹ دی که ارزش آن کمتر از دفاع مقدس نیست، دریافتند که دشمن به هیچ ارزش ایرانی و اسلامی اهمیت قائل نیست.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین دغدغه نظام اسلامی بازدارندگی در سطح جامعه است که با تلاش فراوان در همه عرصه‌ها بوجود آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha