• پنجشنبه / ۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402100704570
  • منبع : نمایندگی زنجان

معاون استاندار زنجان:

شهادت سیدرضی موسوی حاکی از ضعف و ناتوانی رژیم جنایتکار صهیونیستی است

شهادت سیدرضی موسوی حاکی از ضعف و ناتوانی رژیم جنایتکار صهیونیستی است

ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: نحوه شهادت سردار موسوی، نشادهنده خوی تروریستی رژیم صهیونسیتی و حاکی از ضعف و ناتوانی این رژیم جنایتکار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، ابوالفضل رفیعی در جلسه هماهنگی بزرگداشت یار دیرین سیدالشهدای جبهه مقاومت، شهید سیدرضی موسوی و گرامی‌داشت یوم‌الله ۹ دی، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سیدرضی موسوی، اظهار کرد: نحوه شهادت سردار موسوی، یار و همراه قدیمی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و از باسابقه‌ترین مستشاران ایرانی جبهه مقاومت در سوریه، نشانه خوی تروریستی رژیم صهیونسیتی و حاکی از ضعف و ناتوانی این رژیم جنایتکار است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان به مراسم بزرگداشت شهید سیدرضی موسوی در زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور طولانی مدت این شهید در سپاه استان و طی مدارج عالی، بدون شک ایشان از مفاخر استان و بخشی از هویت ما است لذا روز یکشنبه ۱۰ دی ماه حسینیه اعظم زنجان میزبان مراسم بزرگداشت این شهید والامقام با حضور مردم فهیم و قدرشناس استان خواهد بود.

وی همچنین به نامگذاری محور شرقی پادگان زنجان به نام شهیدسید رضی موسوی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: این اقدام به موقع، نشان از ارادت پایتخت‌نشینان شور و شعور حسینی به شهدا است.

این مسئول گفت: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که آحاد مختلف مردم در این مراسم  مشارکت حداکثری داشته باشند و در کنار تبلیغات و فضاسازی شهرها و روستاها، نسبت به معرفی خدمات ارزنده این شهید برای نسل جوان اهتمام شود.

رفیعی همچنین با اشاره به اهمیت سالروز یوم الله ۹ دی، گفت: در برنامه‌های گرامی‌داشت سالگرد حماسه ۹ دی، مردم و حضور مردمی در اولویت باشد و علاوه بر برگزاری مراسم در نقاط مختلف استان، در مدارس و دانشگاه‌ها فلسفه این روز برای نسل جوان تبیین شود.

وی همچنین در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: تجلیل از حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت موجب تقویت ترویج تفکر و مکتب حاج‌قاسم خواهد شد و در این زمینه دستگاه‌های مختلف به ویژه فرهنگی و گروه‌های مردمی برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

در ادامه فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان به شهادت سردار سیدرضی موسوی از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه اشاره کرد و گفت: قطعا پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع‌مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل الله و امنیت پایدار ایران اسلامی در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همرزمان و همسنگران شهیدش نبود.

سردار جهانبخش کرمی گفت: آن فرمانده غیور سالیان متمادی در صحنه‌های متعدد جهاد و مبارزه، در جبهه مقاومت ایثار و غیرت را معنایی دوباره بخشید.

وی به گرامی‌داشت حماسه ۹ دی هم اشاره کرد و گفت: این روز نماد عزت، اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی است و چرایی این روز باید برای نسل جدید تبیین و آشکار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha