• پنجشنبه / ۷ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402100704608
  • خبرنگار : 50046

کشف سرقت علائم جاده ای در شهرستان جاجرم 

کشف سرقت علائم جاده ای در شهرستان جاجرم 

ایسنا/خراسان شمالی  جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جاجرم از کشف چهار فقره سرقت تابلو ها، تجهیزات و علائم راهها در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ دوم مهدی خانی اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت تابلو ها، تجهیزات و علائم راهها در شهرستان جاجرم لذا موضوع با جدیت در دستور کار ماموران بخش انتظامی شوقان این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران بخش انتظامی شوقان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و کشت زنی هدفمند در سطح حوزه موفق به کشف اقلام سرقتی شامل تابلو، تجهیزات و علائم راهها شدند. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم با بیان اینکه اقدامات پلیس برای دستگیری سارق یا سارقین با جدیت در حال پیگیری است از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۸۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق در فاروج 

 فرمانده انتظامی شهرستان فاروج نیز از کشف ۸۰۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد. 

سرهنگ علیرضا پوربه افزود: ماموران کلانتری ۱۱ در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در این رابطه مقدار ۸۰۰ کیلوگرم برنج خارجی کشف، که در بررسی صورت گرفته مشخص شد این برنج ها فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مشکوفه را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و یک نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha