• پنجشنبه / ۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402100704697
  • خبرنگار : 50123

قلع و قمع ۶۳ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بروجن

قلع و قمع ۶۳ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بروجن

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجن گفت: ۶۳ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان قلع و قمع شد.

حسن رحمانی امروز هفتم دی‌ماه با اعلام این خبر به رسانه‌های چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در چارچوب تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی  براساس هماهنگی انجام شده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، مدیریت امور اراضی سازمان، دادستان و فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن در اواخر آذرماه سال جاری، پرسنل امور اراضی شهرستان بروجن در مزارع سیاسرد و دره ریز اقدام به قلع و قمع ۶۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز کردند.

وی افزود: متخلفان از طریق ساخت و ساز غیر مجاز اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی محل کرده که با توجه به قلع و قمع صورت گرفته حدود ۱۰ هکتار از اراضی زراعی مزارع دره ریز و سیاسرد آزادسازی شد.

وی با تاکید بر برخورد شدید قانونی با هرگونه تغییر کاربری غیر مجاز در منطقه، تصریح کرد: مالکان اراضی کشاورزی قبل از هر گونه اقدام برای تغییر کاربری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی، برای کسب اطلاعات بیشتر به امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بروجن با هشدار به متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی، خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی از طریق گشت‌های یگان حفاظت اراضی، گزارش‌های تلفنی و سامانه ۱۳۱ با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با کمک و همراهی مراجع قضایی و عوامل انتظامی به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۱۳:۳۴

کاری کنید کشاورزی بروز شود ومکانیزه شود .کشاورزی نوین نیاز به اب وزمین زیاد ندارد. این شد حل مشکل

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۱۵:۱۳

ای کاش همزمان باقلع قمه سازه هاوچاههای غیر مجاز ماموران ناظرکه درانجام وظایف خود کوتاهی کردند نیزقلع قمع ومجازات می شدند زیراحفرچاه وسازه هایه شبه سبز نمیشوند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۱۸:۱۹

این تخریب‌ها مال افراد بیچاره است. به آقای بانفوذی داخل زمینهای واگذاری اجاره‌ای از منابع ملی در بین باغ‌ها به دور از آب اجازه پرورش ماهی داده‌اند و بعد برق داده‌اند طرف هم استخر و ویلا را کامل کرده کسی هم بالاتر از گل به ایشان نگفته

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۱۹:۰۶

باغ ۵۰۰ متری داری حالا ی ساختمان ۳۰ الی ۴۰ متری داره مگه چیکار میکنی این درستش نیست یا حداقل باید تو نطفه تخریب کنید نه بعد چند سال این قانونهاتون همش چرته از خدا بترسید

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۲۱:۳۶

اگه دیوار هم نداشته باشند درختا را میشکنند یا آتش می‌زنند خودشان میگن درخت بکارید بعد میرن میکنن این شد کار 626