• پنجشنبه / ۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402100704821
  • خبرنگار : 50039

فرماندار گرگان تأکید کرد:

صدور ۴۰۰۰ شناسنامه شهدای گلستان

صدور ۴۰۰۰ شناسنامه شهدای گلستان

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه نباید نسبت به مسائل و آسیب‌های اجتماعی بی‌تفاوت باشیم، افزود: باید برای رفع چالش‌ها رغبت بیشتری داشته و پیش قدم باشیم.

اسماعیل نادری ظهر پنج‌شنبه هفتم دی ماه ۱۴۰۲ در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان گرگان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که رو به پیشرفت بوده و باید برای فتح قله‌ها با جان و دل کار کنیم.

وی با بیان اینکه اگر همه ما خود را جدا از دیگران ندانیم، فرآیند گره‌گشایی پدیدار می‌شود، ادامه داد: ما در کنار هم گویا در یک کشتی در دل دریای پر مصائب زندگی قرار داریم و نباید نسبت به مسائل و آسیب‌های اجتماعی بی‌تفاوت باشیم و برای رفع چالش‌ها باید رغبت بیشتری داشته و پیش قدم باشیم.

ّصدور ۴۰۰۰ شناسنامه شهدای گلستان

فرماندار شهرستان گرگان با تاکید بر اهمیت ثبت احوال در جوامع مختلف، خاطرنشان کرد: ثبت احوال با ثبت وقایع حیاتی و دیگر رویدادها در ترسیم افق مدیریت شهرستانی و حتی رده‌های استانی و کشوری در حوزه‌های مختلف مساعدت بی‌نظیری به تمامی دستگاه‌ها می‌رساند.

وی ضمن تبریک هفته ثبت احوال و تقدیر از زحمات رئیس و کارمندان این اداره در شهرستان گرگان، اضافه کرد: شناسنامه چهار هزار شهید استان گلستان در دوران دفاع مقدس صادر شده که رویداد بسیار مهمی در حوزه فرهنگی پاسداشت یاد و خاطره شهدای میهن عزیزمان است.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان گرگان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران و لزوم آگاه‌سازی نسل جدید از مخاطرات و ابزار این جنگ که فضای مجازی در راس آنان قرار دارد، تصریح کرد: به دنبال آمار و گزارشات نباشیم، وظیفه همه ما این است تمام تلاش خود را به کار بندیم تا کودکان، نوجوانان و جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور کنیم.

ّصدور ۴۰۰۰ شناسنامه شهدای گلستان

به گزارش ایسنا، دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال گرگان با حضور فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و دیگر اعضا برگزار و شناسنامه شهید گرانقدر حسین جرجانی به فرزند برومندش مهدی جرجانی تقدیم شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha