• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402100905571
  • خبرنگار : 50214

یک نیکوکار برای یزد گرمخانه می‌سازد

یک نیکوکار برای یزد گرمخانه می‌سازد

ایسنا/یزد شهرداری یزد با یکی از خیران نیکوکار تفاهم‌نامه‌‍ای امضا کرد تا شهر یزد صاحب یک گرمخانه مجهز شود.

«ابوالقاسم محی‌الدینی» شهردار یزد در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به آغاز فصل جدید فعالیت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شهرداری یزد از سال ۱۴۰۱ تاکنون، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون گفت‌وگوها و مذاکرت سازنده‌ای میان شهرداری یزد و خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز انجام شد که اقدامات خیری انجام شده در برخی محلات و بوستان‌های شهر یزد، از نتایج این مذاکرات است.

وی افزود: ساخت مجموعه ورزشی خیرآباد، ساخت نمازخانه در بعضی از بوستان‌ها همچنین ساخت مجموعه‌های خیرساز کوچک و بزرگ در سطح شهر یزد از دیگر اقدامات انجام شده از سوی خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز است.

شهردار با اشاره به اهمیت ایجاد گرمخانه در شهر یزد برای افراد بی‌سرپناه به ویژه در فصول سرد سال، تصریح کرد: در راستای رفع یکی از نیازهای مهم شهر یزد و ساخت گرمخانه برای افراد بی‌سرپناه، مذاکراتی با خیران انجام و یکی از خیران یزدی، ساخت فضایی به وسعت ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ مترمربع برای ایجاد یک گرمخانه مجهز در شهر یزد را متقبل شد.

محی‌الدینی تصریح کرد: تامین زمین این طرح از سوی شهرداری و ساخت گرمخانه از سوی خیر نیکوکار یزدی انجام خواهد شد و امیدواریم عملیات اجرایی ساخت آن به زودی آغاز شود تا برای سال آینده این گرمخانه در اختیار شهرداری قرار گیرد.

شهردار با اشاره به این که این مجموعه به صورت چند منظوره در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: تلاش بر این است که از این مجموعه برای اهداف متعدد و سایر مشاغل در دیگر فصول سال استفاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۹ ۱۷:۰۳

دم خیرش گرم.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۰۹ ۱۸:۲۲

خیر از خدا ببینی

avatar

سلام.خدا قوت. اگر شهرداری بخواهد الان هم اینقدر بناهای بلاصاحب در سطح شهر هست.گرمخانه را مجهز میکرد.با همان کمک خیر یزدی.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۸:۲۱

دعای کسانی که تو اون محیط باشن وهمه ما همراهتون منم یزدی ام

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۰۹:۵۶

یزدیها ادمهای شریفی هستند پس سعی کنیم این استان را روز به روز سربلندتر کنید وباخدا .