• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402100905681
  • خبرنگار : 50635

سخنگوی سپاه:

هیچ جریان سیاسی مدعی رقم زدن حماسه ۹ دی نشود

هیچ جریان سیاسی مدعی رقم زدن حماسه ۹ دی نشود

ایسنا/هرمزگان سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه نهم دی‌ماه، از جانب رهبر انقلاب بود و هیچ جریان سیاسی مدعی رقم زدن این حماسه بزرگ نشود.

سردار شریف امروز (نهم دی‌ماه)، در اجتماع گرامیداشت «۹ دی» و روز بصیرت در بندرعباس، اظهار کرد: ۹ دی را از این جهت گرامی می‌داریم که پیوند عمیق مردم با ولایت و فرهنگ انقلابی خود را نشان داد.

وی با اشاره به این که مردمان این سرزمین به جهت فرهنگ دینی و اعتقاد عمیق خود، حامی انقلاب بوده و در لحظه لحظه این انقلاب همراه بوده و جانفشانی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ۹ دی، اعلانی از جانب رهبر انقلاب بود و لذا هیچ جریان سیاسی مدعی رقم زدن این حماسه بزرگ نشود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که هر زمانی که در انقلاب اسلامی یک مرحله تحول و نشاط بوجود می آید، دشمنان تلاش می‌کنند این شیرینی را در کام مردم تلخ کنند، خاطرنشان کرد: انتخابات یکی از این مناسبت هاست که شادی آفرین و فصل بسیار مهم در راه رسیدن انقلاب به مسیر آرمان‌هاست که مردمان کشور،  قانگذاران را برای پیمودن یک دوره پیشرفت و توسعه انتخاب می‌کنند و نوع و وزن سیاسی جریانات سیاسی را رقم می زند.

سردار ‌شریف ادامه داد: مردم با زبان رأی، گرایشات خود را نشان می دهند اما دشمن در تمامی انتخابات به گونه‌ای جریان سازی و عملیات روانی ایجاد کرده که انتخابات را تبدیل به مشاجره و اختلاف دامنه‌دار کند و فتنه عظیم  ۸۸ اوج این فتنه بود که کسانی که دل در گروه انقلاب داشتند را دچار سردرگمی کرد و ۸ ماه طول کشید تا امور به جریان اصلی خود برگشت.

وی همچنین اظهار کرد: در جریان فتنه ۸۸ که پر از خسارت و شادی دشمن و غم مردم بود گذر کردیم و ۸ ماه صبر و تحمل و خویشتنداری و درایت و هدایت رهبر معظم انقلاب و مردم سره از ناسره تشخیص داد و نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: مردم ما با وجود جبهه رسانه ای دشمن،  اقدامات میدانی و خدمات این سردار شهید را ارج نهادند و آن تشییع به یاد ماندنی را برای سرباز ولایت رقم زدند و اکنون نیز شاهد هستیم که مردم عزیز کشورمان مهیای گرامیداشت باشکوه سالروز شهادت آن مردم بزرگ می‌شوند و اینها همه صحنه های بیعت مردم با ولایت و ایمان مردم ما به خدای متعال است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha