• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402100905776
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه پیکر سرهنگ شهید "شهریار بابایی" از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر شهید «شهریار بابایی» از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه که در تعقیب و گریز خودروی قاچاقچیان به شهادت رسیده بود، امروز(۹ دی) با حضور جمعی از مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، از مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم پس از اقامه نماز میت توسط حجت الاسلام "فاطمی نسب" امام جمعه موقت کرمانشاه بر پیکر این شهید والامقام، پیکر پاک او بر روی دستان مردم شهیدپرور کرمانشاه تشییع شد.

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه

حاضرین در این مراسم با سردادن شعارهای "این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست"، "نیروی انتظامی، تسلیت تسلیت" و... پیکر مطهر شهید بابایی را تشییع و در ادامه پیکر این شهید والامقام برای خاکسپاری به گلزار شهدای کرمانشاه منتقل شد.

به گزارش ایسنا، پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در محدوده بخش بیستون، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به دنبال دریافت این گزارش، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به محل اعزام شدند، اما در حین انجام ماموریت و تعقیب خودرو قاچاقچیان، دچار حادثه رانندگی شدند.

در این حادثه سرهنگ شهریار بابایی به شدت دچار آسیب دیدگی و به مراکز درمانی اعزام شد، اما علیرغم تلاش پزشکان و انجام اقدامات درمانی لازم، روز هفتم دی به علت شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمد.

سرهنگ محمدی دیگر مامور پلیس حاضر در این حادثه نیز دچار مصدومیت شد.

از شهید بابایی که در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مشغول خدمت بود، دو فرزند دختر و پسر به یادگار مانده است.

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha