• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402100905802
  • خبرنگار : 50134

استاندارکردستان:

۹دی نماد دشمن شناسی مردم ایران است

۹دی نماد دشمن شناسی مردم ایران است

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار کردستان با اشاره به اینکه  ۹دی به عنوان یک شاخص ماندگار شد، گفت: ۹دی روز بصیرت و نماد دشمن شناسی مردم ایران است

اسماعیل زارعی کوشا،۹ دی ماه در سفر به ارومیه با حضور در مراسم بزرگداشت روز ۹دی که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، تصریح کرد: آنچه موجب حماسه ۹دی شد، فتنه ای بود که با طراحی بسیار پیچیده و پشتیبانی همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران در سال ۸۸ طراحی و اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان یک فرصت بزرگ و بی نظیر در دورانی که انسانیت و اخلاق و دین و گرایش به معنویت و اسلام در دنیا به شدت به سمت ضعف و سستی حرکت می کرد به رهبری امام راحل و حمایت و حضور مردم شکل گرفت و علاوه بر سرنگونی رژیم طاغوت تاثیرگذاری مهمی در منطقه نیز دارد.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه امروز با گذشت نزدیک به ۴۵سال از پیروزی انقلاب اسلامی، شناخت حقانیت این نظام کار سختی نیست، خاطر نشان کرد: یکی از مصادیق حقانیت نظام اسلامی، دشمنی شیاطین بزرگ دوران است، نظام استکباری که با تمام توان، قدرت و اقتدار در مقابل حرکت نظام و انقلاب ایستاده و از هیچ اقدام و توطئه ای فرو گذاری نکرده است. 

استاندار کردستان با تاکید به اینکه در طول پیروزی انقلاب اسلامی فتنه های زیادی پشت سر گذاشته ‌ایم و فتنه ۸۸ یک نمونه تکامل یافته از طراحی و توطئه است، یاد آور شد: فتنه ۸۸در بستری فراهم شده بود که فضای غبار آلود آن زمان ناشی از بلاتکلیفی برخی از خواص هم بود. 

وی خاطر نشان کرد: در فتنه پیچیده سال 88، هدایت مقام معظم رهبری موجب شد مردم با بصیرت راه رابشناسند و حماسه ۹دی را رقم بزنند و خط پایانی بر حرکتی که به پشتیبانی استکبار، کشور را چند ماه دچار آشوب کرده بود، بزنند. 

زارعی کوشا افزود: تردیدی نیست که این فتنه، آسیب های زیادی را در بعد اقتصادی و بین المللی برای کشور بدنبال داشت و هنوز هم باید کسانی که زمینه ساز این خسارت ها بودند پاسخگو باشند.

استاندار کردستان افزود: کشور ما از سپیده دم انقلاب تا امروز فتنه ها پشت سر گذاشته و این نشان از توطئه بزرگ دشمنان علیه کشور و ملت ایران و حقانیت نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: ۹دی نشان داد، سرچشمه زلال و پاک انقلاب اسلامی ناخالصی نمی پذیرد و آنهای که در دلشان و فکرشان تردیدی وجود دارد و حرف و عملشان یکی نیست در فتنه ها رسوا می شوند.

زارعی کوشا اظهار کرد: رهبر انقلاب با تدبیر خود، جامعیت وجود و بصیرت بی مثالشان، نظام استکبار را سردرگم کرده و کشور را در طوفان ها و فتنه ها به سلامت عبور داده اند.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم خبری از سیاست های متناقض با سیاست های رهبری نیست چرا که این دولت خود را سرباز رهبر وخادم ملت می داند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha