• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402100905880
  • خبرنگار : 50490

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی:

باید مراقب تعارض بین اسلام و ایمان ظاهری باشیم

باید مراقب تعارض بین اسلام و ایمان ظاهری باشیم

ایسنا/مازندران مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید مواظب تعارض بین اسلام و کفر، بین اسلام و ایمان ظاهری باشیم باید به این تعارضات توجه کنیم تا در دام دشمن نیفتیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام عباس فرازی نیاء امروز در همایش ۹ دی که در آستانه امام زاده قاسم (ع) بابل برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی یوم الله، روز سلطنت خداوند و قدرت نمایی الهی است این روز، روز بصیرت، هوشیاری وآگاهی و استفاده درست از عقل و خرد است.

وی افزود: بصیرت به معنی آن نیست که بتوانید حق را از حق تشخیص دهید بلکه بصیرت آن است که خوب را از بد جدا کنید و درست حرکت کنید، تا اگر شاهد فتنه سیاسی و اجتماعی بودید راه را از گمراهی تشخیص دهید.

باید مراقب تعارض بین اسلام و ایمان ظاهری باشیم

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی، تصریح کرد: در فتنه دشمنان آشکار نیستند و ظاهری حق گونه ولی در باطن نفاق دارند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران با غفلت افراد عام و کوتاهی افراد خاص قدرت می گیرند، یادآور شد: دو نوع دشمن داریم دشمنان ظاهری که قدرت مقابله داریم اما دشمنانی داریم که یک تفکر، حزب و گروه خاص در جامعه هستند و مبارزه با آنها نیاز به بصیرت دارد.

فرازی نیاء تصریح کرد: باید امتیازاتی که دشمن دارد را بشناسیم و خود را آماده برای زمینه سازی تمدن بزرگ جهانی مطابق با گام دوم انقلاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید حماسه ۹ دی را فراموش کنیم چون نماد حمایت مردم از ولایت بود روز تثبیت آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا بود.

باید مراقب تعارض بین اسلام و ایمان ظاهری باشیم

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه تشکیل ستاد صیانت از آراء نشان از وقوع یک فتنه بزرگ داشت، یادآور شد: فتنه گران روز ۱۳ آبان  و ۱۶ آذر را به سخره گرفتند و حتی اظهار پشیمانی نکردند، کسانیکه ادعا داشتند از نسل پیامبر هستند به عاشورا و قرآن جسارت کرده و عده‌ای سران منافق نیز سکوت کردند.

وی با اشاره به اینکه این فتنه گران در اوج نامردی به بهانه بیداری مردم علیه جمهوری اسلامی قیام کردند، گفت: فتنه گران سکوت کردند چون حاضر نشدند از مردم عذرخواهی کنند.

باید مراقب تعارض بین اسلام و ایمان ظاهری باشیم

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: باید مواظب تعارض بین اسلام و کفر، بین اسلام و ایمان ظاهری، تعارض بین ایمان ظاهری و امام زمان(ع) باشیم باید به این تعارضات توجه کنیم تا در دام دشمن نیافتیم.

وی گفت: باید در انتخابات پیش رو با حضور در صحنه جلوی فتنه‌ها را بگیریم.

امام جمعه شهرستان بابل نیز در این همایش اظهار کرد: هرساله با یادآوری ۹ دی سعی داریم بگوییم دشمن با تمام ابزار از نمادهای مذهبی، شخصیت های دینی دنیا، جامعه بین المللی و.. کمک گرفت تا به نظام ضربه بزند و اگر بصیرت مردم نبود حتما پیروز می‌شد.

حجت الاسلام حسن روحانی با اشاره به اینکه این فتنه در کشورهای دیگر جواب داده است، گفت: اما با پشتوانه مقام رهبری و بصیرت مردم دشمن با شکست مواجه شد.

وی یادآور شد: ۹ دی روز ولایت و رهبری است زیرا با مدیریت رهبری این فتنه شکست خورد و امروز با وجود شهدایی چون سردار سلیمانی این انقلاب برای همیشه بیمه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha