• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402101006254
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد

ضرورت توسعه خانه‌های روستایی هلال احمر

ضرورت توسعه خانه‌های روستایی هلال احمر

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت توسعه خانه های روستایی هلال احمر و افزایش خدمات این نهاد به جامعه روستایی تاکید کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه گذشته(۹ دی) در جمع امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر، با اشاره به خدمت‌رسانی نیروی جوان جمعیت هلال احمر در پایگاه‌های جاده‌ای و نوروزی گفت: هلال احمر در تمام حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کنار مردم است.

وی ادامه داد: هلال احمر یک دستگاه خدمت‌رسان به مردم است که در جامعه زیاد شناخته شده نیست، اما در زمان بحران‌ها به میدان می‌آید.

مهندس هاشمی‌با بیان اینکه ایران یک کشور زلزله‌خیز است، ادامه داد: در کشوری مانند ایران زمانی که زلزله می‌آید و یا در زمان سیل و دیگر بحران‌ها و حوادث، چشم مردم به کمک‌ها و خدمات جمعیت هلال احمر است.

وی به تنوع خدمات نیروهای هلال احمر پرداخت و گفت: شما داوطلبان و امدادگران در گرمای تابستان و سرمای زمستان، ایام تعطیلات و نوروز که همگان در استراحت و آرامش هستند، در شب یلدا، در هنگام وقوع سیل و زلزله، شما امدادگران و داوطلبان با لباس مقدس هلال احمر به دور از خانواده و اقوام در نقاط حادثه خیز و سراسر استان مشغول خدمت رسانی هستید که امری بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: ذات وجودی شما امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، ذاتی پاک، مقدس و به عشق خدمتگزاری به آحاد اقشار جمعیت مردم همواره در تلاش هستید.

استاندار سمنان افزود: ماموریت مجموعه امدادگران و داوطلبان حمایت هلال احمر منحصر به داخل استان و کشور نیست و در مواقع لزوم به خدمت رسانی به سایر مردم در اقصی نقاط جهان نیز ورود می‌کنند که به این جهت تلاش و اقدام شما، کاری ببسیار ارزشمند است.

هاشمی خاطرنشان کرد: خانه های هلال روستایی باید با حضور دهیاری و شورای اسلامی هر روستا تقویت شود تا بتوان شاهد خدمتگزاری بهتر و مطلوبتر داوطلبان و امدادگران هلال احمر به روستاییان باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: مباحث آموزش، سازماندهی، مدیریت، پیش بینی و پیشگیری مولفه هایی است که در صورت توجه ویژه و مستمر به آن، می توان شاهد امداد رسانی و خدمت رسانی مطلوبتر و بهتر از امدادگران و داوطلبان به آحاد اقشار مردم بود.

وی به توفیقات دولت سیزدهم پرداخت و تاکید کرد: تا به امروز و در دولت سیزدهم به ریاست آیت الله رئیسی، اقدامات بسیار ارزنده و دستاوردهای مطلوبی در حوزه های اقتصادی، اشتغال، سیاسی، عمرانی و اجتماعی، اعتبارات و مصوبات سفر به استان سمنان و سایر حوزه ها به دست آمد.

استاندار سمنان گفت: شما امدادگران و داوطلبان مجموعه مخاطب و گروه های هدف گسترده ای دارید، لذا لازم است تا در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت قوی و حداکثری، نسبت به تبیین و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص جایگاه و اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری اهتمام ورزید.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه اظهار کرد: برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند امسال با حضور و مشارکت حداکثری و قوی و با بهره گیری از ظرفیت تمامی جامعه های هدف از جمله داوطلبان هلال احمر، باید در تاریخ استان سمنان برای همیشه بدرخشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha