• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402101006289
  • خبرنگار : 50455

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت:

ملت ایران در عرصه دشمن شناسی به جهان درس بصیرت می‌دهد

ملت ایران در عرصه دشمن شناسی به جهان درس بصیرت می‌دهد

ایسنا/قم رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه ملت ایران در عرصه دشمن شناسی به جهان درس بصیرت می‌دهد، گفت: ملت ایران ۴۰ سال گذشته ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی را به درستی شناخته که امروز جهان با به شهادت رسیدن ۲۰ هزار نفر از زنان و کودکان به این شناخت رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که شامگاه گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی روز خروش ملت و همچنین روز نشان دادن بصیرت ملت ایران و روز اوج حرکت ملت به سمت قله ظهور است؛ اگر انسان بصیر باشد، نگاه عمیقی به همه ابعاد خواهد داشت.

وی ادامه داد: خداشناس بودن از جمله شاخص‌های انسان با بصیرت است و انسان با بصیرت همانند حضرت یوسف(ع) خداوند را به درستی می‌شناسد و به قدرت الهی باور پیدا می‌کند که در این صورت لذت‌های دنیایی او را از خدا جدا نخواهد کرد و به گناه تن نمی‌دهد.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت افزود: دشمنی با دوستداران الهی در ذات شیاطین نهادینه شده است و اگر انسان بصیرت نداشته باشد، به بهانه مختلف در دام شیطان می‌افتد که به همین دلیل لازم است انسان دشمن خود را به خوبی بشناسد و مراقبت کند تا فریب دشمن را نخورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نقطه مقابل بصیرت، کوردلی است و این صفت افرادی است که از فرامین الهی سرپیچی می‌کنند، گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی میلیون‌ها انسان بصیر تربیت کرده است؛ مردم ایران از جمله اسوه‌های بصیرت در جهان هستند که در دفاع از نظام اسلامی به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه یکی از عواملی که موجب می‌شود انسان در راه اسلام و انقلاب جانفشانی کند بصیرت است، افزود: ملت بزرگ ایران در عرصه فداکاری و ترویج مکتب قرآن و اهل بیت(ع) و همچنین در عرصه عبودیت بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.

وی ادامه داد: حضور مردم در حماسه ۹ دی و همچنین مراسم پیاده‌روی اربعین و حضور باشکوه در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی از نشانه‌های بصیرت ملت ایران است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه ملت ایران در عرصه دشمن شناسی به جهان درس بصیرت می‌دهد، افزود: در حالی ملت ایران ۴۰ سال گذشته ماهیت اصلی رژیم صهیونیستی را به درستی شناخته که امروز جهان با به شهادت رسیدن ۲۰ هزار نفر از زنان و کودکان به این شناخت رسیده است.

وی با بیان اینکه طبل رسوایی آمریکا امروز در جهان نواخته شده است و رژیم اشغالگر قدس در برابر مقاومت درمانده شده است، گفت: امروزه هجمه‌های بسیار زیادی از سوی دشمنان علیه ملت ایران صورت می‌گیرد تا مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند، اما ملت ایران با بصیرت خود و حضور پرشور در انتخابات دشمنان را مبهوت و مأیوس خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha