• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402101006539
  • خبرنگار : 50463

مدیر تیم فوتبال چادرملو اردکان:

تصمیم نهایی نقل و انتقالات را سرمربی می‌گیرد/تمرینات را از شنبه در کرج آغاز می‌کنیم

تصمیم نهایی نقل و انتقالات را سرمربی می‌گیرد/تمرینات را از شنبه در کرج آغاز می‌کنیم

ایسنا/یزد مدیر تیم فوتبال چادرملو اردکان گفت: تصمیم گیری نهایی درباره نقل و انتقالات بازیکنان در اختیار سرمربی تیم است.

«فراز فاطمی» در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال باشگاه چادرملو اردکان پیش از آغاز نیم فصل دوم لیگ آزادگان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: همانند سایر تیم ها با تصمیم سرمربی تیم پس از بازی با آریو اسلامشهر در جام حذفی تمرینات را تعطیل کردیم و بنابر برنامه ریزی های انجام شده از سوی کادر فنی از روز شنبه آینده، مرحله جدید تمرینات را در شهر کرج آغاز خواهیم کرد و پس از مدتی تمرینات خود را در یزد و میان هوادران پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: بنابر پیشنهاد و تصمیم کادر فنی، برنامه‌ریزی‌های برای انجام چند دیدار دوستانه قبل از شروع نیم فصل دوم انجام شده و برنامه‌هایی که سرمربی تیم به باشگاه ارائه دادند به طور کامل و جامع انجام خواهد شد.

مدیر تیم فوتبال چادرملو در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم، گفت: سرمربی تیم، لیست ورود و خروج بازیکنان مد نظر خود را به مدیریت باشگاه ارائه داده و باشگاه نیز در حال مذاکره برای جذب بازیکنان جدید و مدنظر سرمربی است تا نیم فصل دوم را پر قدرت آغاز کنیم.

وی افزود: خوشبختانه به غیر از «علی ممبینی» که از ناحیه زانو مصدوم و تحت عمل جراحی رباط صلیبی قرار گرفت و به احتمال زیاد یکی از بازیکنان خروجی این باشگاه باشد، مصدومی دیگر نداریم و تیم در شرایط خوبی قرار دارد؛ البته در این باره تصمیم‌گیری نهایی در اختیار آقای اخباری به عنوان سرمربی تیم است و او تصمیم آخر را می‌گیرد.

فاطمی همچنین در خصوص وضعیت میزبانی ورزشگاه شهید نصیری یزد در نیم فصل دوم نیز گفت: ورزشگاه نصیری یزد شرایط بسیار خوبی را نسبت به سال قبل دارد و پس از مرمت و مراقبت‌های که از چمن ورزشگاه شده، اکنون در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است و امیدوارم در نیم فصل دوم نیز شرایط میزبانی خوبی را داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha