• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402101006570
  • خبرنگار : 50463

از کشف ۱۷۰ لیتر مشروبات الکلی تا ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد

از کشف ۱۷۰ لیتر مشروبات الکلی تا ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد
عکس آرشیوی است

ایسنا/یزد پلیس یزد طی ۲۴ ساعت گذشته در عملیات های جداگانه موفق به کشف و انهدام یک کارگاه تولید مشروبات الکی و همچنین کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مناطق مختلف استان شده است.

ستوان کاظم‌زاده فرمانده پاسگاه انتظامی شهید صدوقی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دهستان بهادران شهرستان مهریز گفت: تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی با ۱۷۰ لیتر الکل در این دهستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان این‌که رعایت قانون در تمام مناطق کشور اعم از شهری و روستایی لازم و ضروری است، افزود: طبق قانون رسمی کشور فعالیت در حوزه تولید و توزیع هرگونه مشروبات الکلی جرم بوده و با مجرمین برخورد قانونی می‌شود.

کاظم زاده گفت: در همین راستا افرادی که در این منطقه اقدام به تولید و توزیع مشروبات الکلی می‌کردند توسط ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده پاسگاه انتظامی شهید صدوقی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بهادران گفت: در این رابطه چهار نفر دستگیر و آلات جرم و مقدار ۱۷۴ لیتر مشروبات الکلی تحویل مقامات قضایی شدند.

ستوان کاظم‌زاده تصریح کرد: این افراد در منزلی قدیمی و خالی از سکنه اقدام به تولید مشروبات الکلی می‌کردند که با گزارش مردم محلی شناسایی و دستگیر شدند.

کشف سوخت قاچاق از پژو پارس در مروست

سرهنگ «عباس رضایی» سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست درباره جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی، ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور اصلی مروست به یزد به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و به راننده دستور ایست داده و آن را متوقف کردند.  

رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.  

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست خاطرنشان کرد: در این خصوص دو متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شدند.

دستگیری عامل آتش زدن خودرو در شهر عقدا

سروان پناهی رئیس پاسگاه انتظامی بخش عقدا در این باره گفت: به همت و تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیر فرماندهی پاسگاه انتظامی بخش عقدا فردی که جهت آتش زدن خودرو ۲۰۶ یکی از شهروندان عقدائی در شهر عقدا اجیر شده و آن را به آتش کشیده بود شناسایی و دستگیر شد.

سروان پناهی افزود: این فرد اهل یکی از شهرهای استان همجوار است.

وی ادامه داد: تحقیقات نشان می‌دهد دو نفر دیگر نیز در این امر دخالت داشته اند که پرونده جهت شناسایی دیگر عوامل در دادگاه عمومی بخش عقدا در حال پیگیری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۱۶:۱۶

سلام وقت بخیر 2هزار لیتر سوخت تو یک ماشین سواری!!!!!