• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402101006670
  • خبرنگار : 71295

نواختن زنگ مقاومت در مدارس شبانکاره بوشهر

نواختن زنگ مقاومت در مدارس شبانکاره بوشهر

ایسنا/بوشهر در آستانه ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با برگزاری همایش فرزندان حاج قاسم زنگ ایستادگی و مقاومت در مدارس بخش شبانکاره نواخته شد.

ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره صبح یکشنبه در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، وی را نماد مقاومت جهان اسلام و ایستادگی، شجاعت و اقتدار ملت ایران دانست.

حسینی در این همایش که با محوریت روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، گفت: امروز مکتب این شهید والامقام یادگار بسیار ارزشمندی است که در کنار گام دوم انقلاب باید برای همه تبیین و تشریح شود.

وی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را روز رویش مکتب جدیدی در جهان اسلام و کشورمان دانست و افزود: امروز مکتب حاج قاسم یک مکتب اصیل و ارزشمند است که باید پاس داشته شود.

حسینی گفت: اقتدار و قدرت امروز جبهه مقاومت در رویارویی با رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل، برگرفته از منش و مکتب سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی بیان کرد: حاج قاسم خود را به شدت انقلابی می‌دانست و خود را فارغ از جریان‌های حزبی می دانست و این درسی برای ما مسئولین است و به فرموده مقام معظم رهبری از ویژگی‌های حاج قاسم شجاعت و تدبیر توأمان بود.

بخشدار شبانکاره افزود: از ویژگی‌های حاج قاسم که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم بود این است که علی رغم تسلط ایشان به مسائل نظامی حدود شرعی را رعایت می‌کرد و این مورد باید نصب‌العین مسئولان باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، حسینی با بیان اینکه تبیین ابعاد مختلف مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان امروز ضروری است، گفت: حاج قاسم خود را خادم مردم می دانست چه در عراق و سوریه و مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریست و چه در سیل خوزستان چه زلزله این شهید بزرگوار خود را خادم ملت می‌دانست و غم مردم را می‌خورد و حریص به خدمت به مردم بود و با ناراحتی مردم ناراحت می‌شد و در سیل خوزستان شبانه‌روزی به مردم سیل‌زده امدادرسانی می‌کرد و امروز به برکت خون حاج قاسم کشور در اوج امنیت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha