• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402101006889
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری:

۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه می‌شود

۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری تبریز از اضافه شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل‌ونقل عمومی کلانشهر تبریز خبر داد.

محمد حسین‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سری دوم از ۵۰ دستگاه اتوبوس‌های خریداری شده توسط شهرداری تبریز به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود.

وی افزود: با توجه به نگاه ویژه شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر تبریز نسبت به توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و با جذب مرحله دوم رانندگان پایه یک به تعداد ۱۰۰ نفر، ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید از روز چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه وارد چرخه حمل‌ونقل عمومی شده و به خطوط نیازمند و کم برخوردار اضافه خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در دوره فعلی مدیریت شهری ۱۴۷ دستگاه اتوبوس خریداری و تحویل داده شده که با بهره‌برداری از ۵۰ دستگاه اتوبوس فوق، تمامی اتوبوس‌های خریداری شده به صورت فعال وارد ناوگان شده‌اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر در پایان تشریح کرد: در سال‌جاری نیز قرارداد خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس جدید نیز منعقد شده و امیدواریم با تحویل و اضافه شدن این اتوبوس‌ها به خطوط شاهد تاثیرات ملموس‌تر و تحول اساسی در ارتقاء کمی و کیفی خدمات حمل‌ونقل عمومی اتوبوسرانی باشیم.

۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تبریز اضافه می‌شود

نصب تجهیزات کنترلی بر روی ناوگان زمستانی شهرداری تبریز الزامی است

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از الزام مناطق دهگانه نسبت به نصب تجهیزات کنترلی بر روی ماشین آلات ناوگان تجهیزات زمستانی خبر داد.

پرویز عباس‌نژاد با اعلام این مطلب اظهار کرد: در راستای نظارت بر نحوه فعالیت و میزان عملکرد تجهیزات زمستانی در مواقع بارش برف و انجام عملیات، تجهیزات کنترلی از قبیل جی.پی.اس در ماشین آلات و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز نصب می‌شود.

وی افزود: در کنار ضرورت نصب تجهیزات کنترلی در ماشین‌الات زمستانی توجه به وجود چراغ‌های خطر و فلاشر در این تجهیزات نیز ضروری است تا از بروز تصادفات احتمالی در مواقع انجام عملیات جلوگیری شود.

وی مطرح کرد: تکمیل سیستم‌های محلول‌پاشی و یخ‌زدایی تمامی مناطق دهگانه مورد تاکید شهردار تبریز است و در این راستا تهیه و تکمیل تجهیزات و ملزومات مورد نیاز از جمله پمپ‌های پاشش محلول، تجهیزات کنترلی و... در تمامی مناطق ضروری است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان سخنانش بیان کرد: همراهی و همدلی شهروندان تبریزی با خادمان خود در حوزه خدمات شهری ضامن داشتن شهری پاک و تمیز بوده و همین همراهی شهروندان است که تبریز را در زمینه تنظیف و پاکیزگی زبانزد کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha