• یکشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402101006986
  • خبرنگار : 50176

فرماندار ازنا:

انتخابات اسفندماه کمر دشمن را خواهد شکست

انتخابات اسفندماه کمر دشمن را خواهد شکست

ایسنا/لرستان فرماندار ازنا گفت: انتخابات اسفندماه کمر دشمن را خواهد شکست.

محمدرضا فاتحی امروز ۱۰ دی‌ماه در نشستی صمیمانه با فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیرامون مسائل مهم و مورد مطالبه مردم با اشاره به خدمات و دستاوردهای دولت سیزدهم در دوسال گذشته را در رشد توسعه زیر ساخت‌ها، سرعت تکمیل پروژه‌های عمرانی از جمله جاده ازنا اراک و پل زیرگذر آقا پیرعباد و تقاطع باغموری، پیگیری و حمایت از راه‌اندازی سه کارخانه جدید و رونق صنایع خرد شهرستان، حل مشکلات منطقه ویژه اقتصادی و الحاق ۲۳۰ هکتار به اراضی این منطقه، تکمیل سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد، رونق برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بخصوص ساماندهی مواکب اربعین، پیگیری‌ مطالبات مالکان اراضی پلاک ۲۹ و گلمهر و ده‌ها خدمت دیگر را از جمله مسائلی دانست که در دولت سیزدهم دنبال شده و یا به نتیجه رسیده است.

وی داشته‌های مادی و معنوی شهرستان ازنا را پر افتخار و قابل ستایش دانست و بر لزوم توجه همه نخبگان و فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان به تقویت حس خودباوری و هم افزایی اجتماعی تأکید کرد و خواستار حضور فعال در عرصه انتخابات و تلاش برای حضور حداکثری آحاد جامعه پای صندوق‌های رأی شد.

فرماندار ازنا صندوق رأی را محل گفت‌وگوی مردم با حاکمیت و مسئولان دانست و افزود: انتخابات رابطه مستقیم با امنیت دارد و باید همه برای مشارکت بالا و انتخاب فرد اصلح بر اساس شاخص‌های مد نظر امامین انقلاب تلاش کنند.

فاتحی با اشاره به مفاد قانون انتخابات از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست ضمن رعایت تقوای سیاسی، در تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی دخالت نکنند و بر اصل بی‌طرفی پایبند باشند.

وی با اشاره به ماده ۷۵ قانون انتخابات هرگونه موضع گیری علیه کاندیدای خاص یا جانبداری از آنها را توسط مجریان انتخابات، ائمه جمعه، بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی را ممنوع دانسته و بر توجه و اهتمام ویژه همه مجریان و مدیران به رعایت این مهم تاکید کرد.

فرماندار ازنا نقش انتخابات پیش رو را برای حفظ ثبات و امنیت در کشور را حیاتی دانست و از همه آحاد جامعه و نخبگان خواست برای برگزاری انتخاباتی باشکوه عزمشان را جزم و همت‌شان را مضاعف و آماده خلق حماسه سیاسی دیگری شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha