• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402101107377
  • خبرنگار : 50649

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خبر داد:

صدور پروانه ساختمانی ۵۰  هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن

صدور پروانه ساختمانی ۵۰  هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن

ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون پروانه ساختمانی ۵۰ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس صادر شده است.

محمدرضا طالبان امروز، ۱۱ دی‌ماه اظهار کرد: از تعداد ۵۰ هزار واحد که پروانه ساختمانی آن‌ها صادر شده، ۴۵ هزار واحد در مرحله فونداسیون اسکلت و بیشتر قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس یادآور شد: شهرهای اقلید، آباده، ارسنجان و زرین‌دشت نسبت به سایر شهرستان‌ها از پیشرفت بالاتری برخوردار هستند.

دبیر شورای مسکن استان فارس تصریح کرد: به غیر از شیراز و مرودشت که کسری زمین داریم در مابقی شهرها زمین به مقدار لازم تأمین شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ما در سطح کشور بیشترین متقاضی تأیید شده در نهضت ملی مسکن را داریم، در استان فارس نیز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و کازرون به ترتیب بیشترین متقاضیان تایید شده را در سطح استان دارند.

طالبان با اشاره به اینکه در بیشتر شهرهای استان فارس نهضت ملی به صورت یک طبقه و دو طبقه در حال احداث است، گفت: به جز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و استهبان که به دلیل کمبود زمین به صورت آپارتمانی ساخته می‌شوند، این طرح در مابقی شهرها به صورت یک طبقه یا دو طبقه در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار امیدواری کرد که در سال آینده با تلاشی که در سطح استان می‌شود بتوانیم تعداد قابل توجهی از این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۱۵:۲۱

دولت با دادن زمین و پروانه و نقشه و عوارض رایگان و مصالح یارانه ای سیمان و فولاد و وام دراز مدت کم بهره نیازمندان پنج دهک اول جامعه را صاحب خانه کند تا قیمت تمام شده مسکن ملی کاهش پیدا کند و دست دلالان و سوداگران بازار مسکن ملی کوتاه شود و قیمت ملک در کشور کاهش پیدا کند