• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402101107468
  • خبرنگار : 71489

عباس‌زاده: امروز باید انرژی ملت‌های آزاده برای زدن منابع قدرت رژیم صهیونیستی صرف شود

عباس‌زاده: امروز باید انرژی ملت‌های آزاده برای زدن منابع قدرت رژیم صهیونیستی صرف شود

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز باید ما و تمام ملت‌های آزاده همه انرژی خود را برای زدن منابع قدرت رژیم صهیونیستی مصرف کنیم، گفت: انتقام شهادت سردار سلیمانی عزیز محو کامل رژیم صهیونیستی از جغرافیای عالم و خارج شدن عوامل آمریکا و پایگاه‌های آنها از کل منطقه است.

به گزارش ایسنا، محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ صحن مجلس در نطق میان دستور خود تاکید کرد: انتقام شهادت سردار سلیمانی عزیز محو کامل رژیم صهیونیستی از جغرافیای عالم و خارج شدن عوامل آمریکا و پایگاه‌های آنها از کل منطقه است و ملت‌های آزاده به کمتر از این مسئله رضایت نمی‌دهند.

وی افزود: سه نکته در مورد رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه عرض می‌کنم؛ نخست بر اساس قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم  علیه صلح و امنیت، مصوبه سال ۱۳۹۹ و همچنین قانون مصوب مجلس ماده واحده در مورد تحریم رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۷۱، به وزارت امور خارجه، وزارت صنعت، معادن و تجارت و وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌ها تاکید می‌کنم براساس همین قانون برای ملت ایران گزارشی ارائه دهند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: امروز باید ما و تمام ملت‌های آزاده همه انرژی خود را  برای زدن منابع قدرت رژیم صهیونیستی مصرف کنیم و تحریم‌ها بر علیه این رژیم درست اعمال شود. شرکت‌هایی با رژیم صهیونیستی داد و ستد دارند منابع به آنها می رسانند به ویژه کشورهایی مانند ترکیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان که ۶۰ درصد از نفت این رژیم را تامین می‌کنند و باک سوخت ماشین رژیم صهیونیستی را پر می‌کنند؛ اقدامات سیاسی، دیپلماتیک و غیره را برای جلوگیری از این کمک‌ها و برخوردها با استاندارد دوگانه که برخی از این کشورها در پیش گرفته‌اند، باید در مقابل آنان اقدامات عملی انجام دهیم به ویژه در مقابل کشورهایی که به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.

عباس زاده مشکینی در ادامه با بیان اینکه «از رئیس جمهور محترم تقدیر و تشکر دارم که در سه سال گذشته به اندازه ۴۰ سال در مشکین شهر اقدامات اساسی انجام شد»، اظهار کرد: از رئیس جمهوری محترم تقاضا دارم حتماً دستورات لازم را برای شفاف سازی برای مردم در مورد بحث چای دبش را  صادر فرماید تا مدیریت و مدیران سالم پاک‌دست کشور زیر سوال نرود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha