• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101107529
  • خبرنگار : 50295

شهردار زنجان:

فضای شهر زنجان آماده برگزاری اجلاسیه سراسری نماز است

فضای شهر زنجان آماده برگزاری اجلاسیه سراسری نماز است

ایسنا/زنجان شهردار زنجان گفت: در برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز همه کارکنان شهرداری و اعضای شورا در کنار مسئولان بوده و همراه با این رویداد وظایف خود را انجام خواهند داد.

علی‌رضا فیروزفر  امروز (دوشنبه ۱۱ دی‌ ماه) در جمع خبرنگاران درباره برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز در زنجان، اظهار کرد: در روزهای آینده شاهد برگزاری رویداد مهمی در زنجان خواهیم بود، پایتخت شور و شعور حسینی افتخار میزبانی از سی‌امین اجلاس سراسری نماز که یکی از مهم‌ترین همایش‌های فرهنگی و مذهبی است را دارد که اتفاق مبارکی برای شهرمان محسوب می‌شود.

وی افزود: اجلاسیه سراسری نماز همه ساله با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی یکی از روسای قوای سه‌گانه و به میزبانی یکی از استان‌ها برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی انجام شده رئیس‌جمهور در سفر به استان زنجان سخنران ویژه این مراسم خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه در برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز همه کارکنان شهرداری و اعضای شورا در کنار مسئولان بوده و همراه با این رویداد وظایف خود را انجام خواهند داد، تصریح کرد: مجموعه شهرداری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اجلاس سراسری نماز اعلام آمادگی می‌کند، جلسات متعددی با ستاد اقامه نماز در راستای اجرای این اجلاسیه در زنجان برگزار شده و تصمیمات خوبی در این جلسات اتخاذ شده است.

فیروزفر با بیان اینکه محوریت شهرداری زنجان اقدامات تبلیغی و فضاسازی محیط شهری با استفاده از طرح‌های فاخر هنری با موضوع نماز است که در قالب دیوار نگاره، استند، بیلبورد، عرشه‌های موجود در سطح شهر و نصب المان‌ها و تندیس‌هایی با موضوع اقامه نماز خواهد بود، ادامه داد: طرح «عهدواره به رنگ قنوت» در مدارس استان زنجان نیز برگزار شد که در این طرح در ۴۰ مدرسه استان زنجان اساتید تخصصی نماز از قم دانش‌آموزان را با فلسفه نماز آشنا کردند.

شهردار زنجان با اشاره به مشارکت شهرداری در اجرای نمایش بزرگ «آواز پرجبرئیل» در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از ۴ تا ۱۴ دی ماه و به نمایش گذاشتن صحنه‌های زیبایی از نماز و عبادت برای مخاطبان، خاطرنشان کرد: اولین طرح دیوارنگاره‌ بزرگ میدان ولیعصر با موضوع نماز و محوریت نسل نو اکران خواهد شد، معاونت خدمات شهری با فراهم کردن مقدمات و نیازهای اساسی مثل پارکینگ تکمیل فضای سبز و سایر خدمات مورد نیاز در آماده‌سازی مصلا با استفاده از ماشین‌آلات و تامین نیروی انسانی لازم به میدان آمده است و با تمام امکانات آماده خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در سی‌امین اجلاس سراسری نماز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha