• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402101107536
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

اخبار پلیسی آذربایجان شرقی

دستگیری سارق اماکن در تبریز/کشف کالای قاچاق میلیاردی در تبریز

دستگیری سارق اماکن در تبریز/کشف کالای قاچاق میلیاردی در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری یک نفر سارق منزل، مغازه و کارگاه و سه نفر مالخر در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت کارگاه شهروندان که با یک دستگاه خودرو سمند صورت گرفته بود، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی‌های فنی متوجه حضور همان خودرو در سرقت یک فقره منزل و مغازه نیز شدند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان توانستند ضمن توقیف خودرو، راننده وی را نیز دستگیر و راز سه فقره سرقت به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را برملا کنند.

محمدی اظهار کرد: پس از اعتراف متهم نهایتاً سه نفر مالخر نیز دستگیر شده و بخش عظیمی از اموال مکشوفه تحویل مالباخته‌ها شد .

وی گفت: هر چهار فرد دستگیر شده در نهایت با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و روانه‌ی زندان شدند.

کشف کالای قاچاق ۳۰ میلیاردی در تبریز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی از کشف مقادیر قابل توجهی مواد غذایی قاچاق دپو شده به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در یک انباری در تبریز خبرداد.

سرهنگ جعفر اقربائی فام در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد غذایی در انباری در شهر تبریز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازدید از محل مقادیر قابل توجهی انواع شکلات و مواد غذایی خارجی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

وی از مردم درخواست کرد: مردم در صورت مشاهده چنین موضوعی مراتب را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در تبریز 

 فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی و توقیف یک دستگاه خودرو سرقتی توسط ماموران انتظامی بخش خسروشاه خبرداد.

 سرهنگ یداله جهان آرا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان تبریز دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران بخش انتظامی خسروشاه با انجام بررسی‌های تخصصی موفق شدند سارق را که سابقه داربود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت سارق در بازجویی پلیس به ارتکاب دو فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی گفت: ضمن اینکه خودرو به پارکینگ انتقال داده شده است از شهروندان نیز درخواست می‌کنم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری سارق تجهیزات دکل مخابراتی با کشف ۱۹ فقره سرقت در اهر

 فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری سارق تجهیزات دکل مخابراتی با کشف ۱۹ فقره سرقت خبر داد.  

سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات دکل مخابراتی از سطح شهرستان،   با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و انجام اقدامات پلیسی موفق شدند سارق حرفه ای غیر بومی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ آقاپور تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی بعمل آمده به ۱۹ فقره سرقت دکل و تجهیزات مخابراتی از شهرستان معترف شد که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی اهر از شهروندان خواست؛ ضمن توجه به هشدارهای پلیس هر گونه تردد افراد ناشناس و مشکوک در مسیرهای خلوت‌تر و روستایی را با شماره گیری ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha