• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1402101107543
  • خبرنگار : 71974

ثبت‌نام دومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت‌نام دومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت‌نام در فراخوان دومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از امروز آغاز شد.

به گزارش ایسنا، ثبت‌نام در فراخوان دومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه دانشجویان دکترای تخصصی از امروز (دوشنبه ۱۱ دی ماه) آغاز شد و تا روز جمعه ۲۲ دی ماه ادامه دارد.

دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی (متقاضیان جدید و دستیاران آموزشی ترم جاری) می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی http://bpj.iau.ir مراجعه کنند.

دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تربیت استاد آینده، طراحی و اجرای نظام نخبه‌پروری و جذب استعدادهای درخشان، ارتقای جریان علمی و ایجاد یکپارچگی و هم‌افزایی در هرم دانشجویی دانشگاه و ارتقای مهارت‌های مدرسی دانشجویان اجرایی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۱ ۲۲:۴۹

برای بالا بردن سطح آموزشی دانشجو از اساتید با تجربه باید استفاده کرد نه از دانشجو

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۱۰:۵۸

دانشجوی رشته حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر عضو انجمن حسابداران خبره ایران عضو جامعه حسابداران خبره ایران

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۵ ۰۷:۵۶

اگر یک سازمان آموزشی مدیریت کارآمد نداشته باشد این طور خودش را در تنگنا خواهد دید . دانشگاه باید برای آینده خود و آموزش خود برنامه ریزی داشته باشد . مثلاً از دانشجویان ممتاز خود حمایت کرده و آنها را بورس کند . برای آینده دانشگاه مدرس بسازد .این یکی از اقدامات است .

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۵ ۱۷:۳۶

هیچ تاثیری نداره این ثبت نام و فقط سر کاری ست. به هر مدیر گروهی که زنگ می زنید اگه باهاش آشنایی قبلی نداشته باشید ،بهتون خواهد گفت: دانشگاه ما مدرس داره و نیازی به مدرس جدید نداریم. من که ترم قبل ثبت نام کردم و کد تدریس هم برام صادر شد ولی هر چقدر تلاش کردم و با دانشگاههای مختلف مکاتبه کردم، هیچ اتفاقی نیفتاد و مدیران گروهها فقط به آشنایان خود دروس را برای تدریس می سپارند.