• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402101107565
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد

لزوم توزیع عادلانه خدمات شهری در تبریز

لزوم توزیع عادلانه خدمات شهری در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: تکریم ارباب رجوع و توزیع متوازن و عادلانه خدمات باید مدنظر مدیران شهرداری تبریز قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار شهردار و مدیران شهرداری تبریز، بازتاب افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه تقاطع غیر هم سطح، آسفالت ریزی، سنگ فرش، حذف نمک پاشی و مسیرگشایی را در افکار عمومی مثبت دانست و افزود: مردم ما همانطور که از کاستی‌ها گله دارند از اقدامات و کارهای خوب مسئولان نیز قدردانی می‌کنند و این رفتار نشان می‌دهد نگاه مردم به امور شهری از روی انصاف و عدالت است.

وی سرانه پایین فضای سبز، فاصله گرفتن از معماری ایرانی و اسلامی، مناسب نبودن محیط شهری برای توان‌خواهان و کمبود سرویس بهداشتی عمومی را از ضعف‌ها و کمبودهای شهر تبریز اعلام کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص عملکرد و فعالیت‌های مسئولان به مردم باید در اولویت باشد، از شهردار و مدیران شهرداری خواست اقدامات مهم و امیدآفرین خود را به اطلاع مردم برسانند زیرا مردم از شنیدن چنین اخباری به آینده کشور و نظام اسلامی امیدوارتر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در موضوع ترافیک، ضعف در حمل و نقل عمومی، کمبود پارکینگ، جانمایی نامناسب برخی مشاغل و سد معبر مشکلاتی هستتد که در شهر وجود دارد ، البته علاوه بر شهرداری باید چند اداره و سازمان دیگر نیز برای حل این مشکلات وارد عمل شوند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه میزان موفقیت شهرداری تبریز باید با شاخص‌های پیشرفت شهری در اسناد بالادستی مانند، سند چشم انداز ۲۰ ساله، سندهای ملی و منطقه‌ای بررسی و سنجیده شود، ادامه داد: سنجش نیازها و ارزیابی عملکرد مدیران می‌تواند باعث پیشرفت کارها می‌شود.

وی با اشاره به نزدیکی ایام ارائه لایحه بودجه توسط شهرداری به شورای شهر، بیان کرد: در بودجه بیشتر هزینه‌ها قطعی اما درآمدها قطعی نیستند شهرداری در تنظیم بودجه سال بعد واقع بینانه و عادلانه عمل کند تا کسری تراز نداشته باشد و توسعه شهر بصورت متوازن انجام بگیرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha