• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402101107577
  • خبرنگار : 71295

۹۲ طرح در بنادر بوشهر در دست اجراست

۹۲ طرح در بنادر بوشهر در دست اجراست

ایسنا/بوشهر معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از اجرای ۹۲ طرح در بنادر استان بوشهر خبر داد.

محمدهادی رستمیان پیش از ظهر دوشنبه در نشست با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه‌های بزرگ زیرساختی در مجتمع بندری نگین گفت: جاده دسترسی، تأسیسات زیربنایی، پایانه صادرات مواد معدنی و اسکله پایانه کانتینری در این مجتمع بندری در دست اجراست.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه بندر بوشهر بیان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی تاکنون امضا و چند سرمایه‌گذار جذب شده است و در آینده نیز طرح‌های جدیدی با حضور بخش خصوصی اجرا می‌شود.

رستمیان از اجرای ۹۲ طرح در بنادر استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: بنادر استان بوشهر به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند تا شاهد بهبود وضعیت خدمات بندری و توسعه تجارت و حمل و نقل دریایی از طریق بنادر استان باشیم.

وی افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های مختلف اجرایی و عملیاتی شده‌اند که شامل توسعه بنادر و تجهیز اسکله‌ها و افزایش امکانات و تجهیزات بندری و دریایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به توسعه خط ریلی در استان خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین مطالبات مردم استان بوشهر از دولت‌های مختلف، تکمیل راه‌آهن و اتصال این استان به خطر راه‌آهن سراسری بوده است.

رستمیان با اشاره به تأمین مالی پروژه راه آهن شیراز به بوشهر بیان کرد: ۱۲۵ کیلومتر از این پروژه در استان بوشهر واقع شده که دارای سخت‌ترین ابنیه‌ها، تونل‌ها، پل و آبراه در مسیر است.

وی اضافه کرد: با تلاش و پیگیری‌های مجدانه و همراهی و هماهنگی همه مسؤولان در استان تلاش داریم که این پروژه در سریع‌ترین زمان تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: قطعه ۱۰ الف پروژه راه آهن بوشهر شیراز با ۳۸ درصد و قطعه ۱۰ با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، از شتاب بسیار خوبی برخوردارند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، وی افزود: در ابتدای دولت سیزدهم، این قطعات حدود ۱۲ درصد پیشرفت داشته‌اند و اکنون شاهد پیشرفت مناسبی هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha