• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1402101107673
  • خبرنگار : 71295

اخذ تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به گردشگران در گناوه

اخذ تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به گردشگران در گناوه

ایسنا/بوشهر فرماندار گناوه گفت: تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی به گردشگران در بندر گناوه اندیشیده شده است.

محمدتقی صفری در نشست ستاد تسهیلات سفر گناوه گفت: امیدواریم با همت همه مسئولان شهرستان همانند سال گذشته و تجربه مضاعف بتوانیم با یک مدیریت واحد در سطح شهرستان خدمات‌دهی مناسب در تعطیلات نوروز را ارائه دهیم.

وی افزود: مدیران شهرستان از توان مدیران کل استان استفاده کنند و دستگاه‌های متولی کاستی‌ها و کمبودها را با همکاری مدیران مربوطه برطرف کنند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر گناوه تصریح کرد: همه دستگاه‌های خدماتی با توجه به شرح وظایف مشخص خود نسبت به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم اقدام کنند و در جلسات آینده گزارشی از اقدامات ارایه دهند.

وی گفت: مسئولان کمیته‌های ستاد خدمات سفر نیز زیرمجموعه‌ خود را فعال کرده و نیازمندی‌ها را مکاتبه و هر ۱۰ روز یکبار گزارش اقدامات خود را در جلسه ستاد خدمات سفر ارائه دهند.

صفری افزود: در بحث ترافیک، فرمانده انتظامی و راهور تدابیر لازم را بیاندیشند و راهکار و پیشنهاد خود را در زمینه روان سازی ترافیک، مسدود کردن مسیرها و محل پارکینگ‌ها در شورای ترافیک مطرح و مصوب کنند.

فرماندار گناوه ادامه داد: سالن‌ها و فضاهای بزرگ سرپوشیده در صورت شرایط آب و هوایی اضطراری و احتمالی اقدام به اسکان اضطراری کنند.

وی گفت: برنامه‌ریزی برای تامین آب آشامیدنی و محل استقرار مخزن ذخیره در ساحل تا قبل از تعطیلات نوروز انجام شود.

فرماندار گناوه افزود: ذخیره مواد غذایی لازم با توجه به حجم بالای ورود مسافران به شهرستان و پیش بینی چند برابری نیازهای در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: مخابرات نسبت به نصب دکل اینترنت در ساحل اقدام کند تا مردم و هموطنان مشکلی نداشته باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، صفری گفت: بکارگیری اتباع بیگانه توسط ادارات بخصوص در تعطیلات نوروز غیرقانونی است و نباید استفاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha