• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402101107764
  • خبرنگار : 50225

شهردار: بدون دعوت به اهواز نیامده‌ام/ ریشه مسائل اخیر در بیرون از شورا است

شهردار: بدون دعوت به اهواز نیامده‌ام/ ریشه مسائل اخیر در بیرون از شورا است

ایسنا/خوزستان شهردار اهواز با اشاره به ارائه طرح برکناری شهردار در شورای شهر گفت: این اتفاقات و اینکه هرازگاهی شایعاتی مطرح یا اقداماتی انجام می‌شود که ساخته و پرداخته ذهن‌های بیرون از شورا است. 

رضا امینی امروز (۱۱ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران در خصوص ارائه طرح برکناری شهردار از سوی برخی اعضای شورای شهر اظهار کرد: نظری در این خصوص نداریم و این حق قانونی شورا است. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: از روز اول که وارد اهواز شدم گفتم دو عامل می‌تواند مرا از اهواز جدا کند که یکی‌ خداوند و مرگ و دوم اراده شورای محترم برابر قانون است اما تا لحظه‌ای که شهردار هستم با همه همت، تلاش می‌کنم. 

شهردار اهواز گفت: البته فکر می‌کنم ریشه بیشتر این مسائل در بیرون از شورا است. ۱۳ عضو شورا خوش قلب هستند و اراده خدمت به مردم را دارند.

وی بیان کرد: این اتفاقات و اینکه هرازگاهی شایعاتی مطرح یا اقداماتی انجام می‌شود ساخته و پرداخته ذهن‌های بیرون از شورا است.

امینی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تصویب طرح برکناری، از نظر قانونی موضوع را پیگیری می‌کند یا آن را قبول می‌کند؟ گفت: این موضوع به شرایط بستگی دارد؛ به هر قیمتی حاضر به ماندن نیستم زیرا بدون دعوت به اهواز نیامده‌ام. 

وی افزود: من جزو معدود شهردارانی هستم که رزومه‌ای به کسی ندادم و هیچ تقاضایی برای پست در شهرداری هیچ جای کشور نداشتم با این وجود در پنج شهر و کلانشهر دعوت شدم و مصاحبه داشتم.

شهردار اهواز گفت: در ایران برای کسی که اهل کار باشد فضای کار زیاد است و اینجا نیامدم که شرایطی به مردم یا شورا تحمیل شود که خروجی نداشته باشد.

وی بیان کرد: حضور وقتی ارزش دارد که برای مردم منفعت داشته باشد؛ اگر قرار باشد حضور من یا شورا یا هر دو به ضرر مردم باشد، هیچکدام نباشیم بهتر است.

وی عنوان کرد: اعضای شورای شهر نمایندگان قانونی مردم هستند و می‌توانند طبق چارچوب قانون حرکت کنند. به هیچ وجه زیر بار اقدام غیرقانونی نخواهم رفت و با تمام وجود در برابر قانون جمهوری اسلامی که بابت آن خون داده‌ایم تمکین می‌کنیم. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۰۸:۲۴

سلام حرفت با عملت یکی باشد قبولت دارم .ولی نظر چند نفر بر یک نفر غالب است حتی اگر کاملا حق با شما باشد اینجا در اداره جات و ارگان های دولتی هر قسمتیش مال یک عده است برای مسایل بین خودشان

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۰۹:۳۸

سلام در تمام شهرداران اهواز این جزو بهترینها بوده کلا از موقعی که اومده شهر عوض شده و رونقی گرفته حالا چرا بی سوادان و دلالها دنبال بر کناری ایشان هستند و عده ای غافل همسو میشن خدا میداند

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۰۹:۵۶

با سلام. متاسفانه صحبت های آقای امینی با میدان عمل و وضعیف کنونی اسفبار اهواز بسیار تفاوت دارد، همین عدم حضور اعضای شورا طرفدار ایشان، با تاکتیک جهت ابقای ایشان، بی احترامی به شهروندان اهوازی می باشد.

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۱۶:۰۲

کاش کارکرد شورای شهر بررسی میشد که چه منفعت و چه سودی برای شهر دارند یکی از مشکلات اهواز وجود همین شورای شهر است

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۱۹:۵۱

باور کنید این اقای امینی اولین شهردار خوبی هست ک خوب کار کرده سرو یامون داده شهر رو چرا یکی خوب کار میکنه میخواید کنار بزارید ب والله خسته شدیم

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۲۳:۵۸

باسلام خدایش این اولین شهرداری بود که تحول ایجاد کرد از آقایان بومی ۱۰۰۰ بار بهتر نشون داده