• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402101107789
  • خبرنگار : 50441

لیگ برتر بسکتبال؛

اذعان دو مربی به شکست نماینده شیراز در جدال نابرابر

اذعان دو مربی به شکست نماینده شیراز در جدال نابرابر

ایسنا/فارس به گفته هر دو مربی، جدال نمایندگان شیراز و گرگان در لیگ برتر بسکتبال جدالی نابرابر و برتری قاطع صدرنشین رقابت‌ها قابل پیش‌بینی بوده است.

از هفته نخست دور برگشت لیگ برتر بسکتبال کشور عصر دوشنبه، ۱۱ دی‌ماه دو تیم لیموندیس شیراز و شهرداری گرگان در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شهر صدرا به مصاف هم رفتند.

امیرحسین نصیرایی، مصطفی رضایی، مهدی جعفری، آرش ثابتی، سروش دهقان، وحید اسلامی، جیلن بردلی، وحید دلیر زهان، محمد خالقی‌فرد، محمدامین خسروی، فربد سادات نیا و رضا نادری بازیکنان تیم لیموندیس شیراز را تشکیل می‌دادند و سینا واحدی، نوید رضایی فر، مبین شیخی، خشایار علی اکبری، یاسین کلاسنگیانی، امیرعلی قلی‌زاده، نرول پله، ارسلان کاظمی، سالار منجی، ویلیام چری، محمد یوسف وند و امیرحسین آذری شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شهرداری گرگان بودند.

نیمه نخست این بازی با نتیجه ۵۷ بر ۴۲ به سود شهرداری صدرنشین به پایان رسید.

در نیمه دوم هم تلاش شاگردان محمدرضا اسلامی درست به مانند نیمه اول به ۴۲ امتیاز انجامید اما حریف سرخپوش ۴۸ امتیاز کسب کرد و این بازی را با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۴ به سود خود به پایان برد.

در این مسابقه مانند تمامی دیدارها، جیلن بردلی بازیکن آمریکایی با کسب ۲۲ امتیاز بهترین بازیکن نماینده شیراز بود اما بهترین بازیکن زمین، سینا واحدی از شهرداری بود که ۲۸ امتیاز کسب کرد.

اذعان دو مربی به شکست نماینده شیراز در جدال نابرابر

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از این پیروزی به خبرنگار ایسنا گفت: تفاوت دو تیم کاملا مشهود بود. ما از دو بازیکن خارجی سود می‌بردیم و تیم شیراز یک بازیکن خارجی داشت. ما تیمی هستیم که سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده‌ایم و بازیکنان با تجربه‌ای داریم در حالیکه حریف شیرازی، یک تیم جوان و جویای نام است.

اذعان دو مربی به شکست نماینده شیراز در جدال نابرابر

مصطفی هاشمی افزود: به نظر من تیم لیموندیس می‌تواند آینده خوبی داشته باشد و امیدوارم در ادامه مسیرشان موفق باشند.

سرمربی لیموندیس شیراز نیز به خبرنگار ایسنا گفت: وقتی ۸۴ امتیاز مقابل گرگان به دست می‌آوریم، یعنی عملکرد خوبی داشته‌ایم.

محمدرضا اسلامی افزود: ما مقابل تیمی بازی کردیم که نیمکتش به تنهایی می‌تواند یک تیم گردن کلفت در لیگ باشد. در حالی که ما یکی از بازیکنان خارجی‌مان را نداشتیم و نمی‌توانستیم ۴۰ دقیقه کامل مقابل این تیم مقاومت کنیم. بهترین بازیکن ما جیلن بردلی، نیاز به یک بازیکن جایگزین دارد تا بتواند در تمام طول بازی ریتم خود را حفظ کند، اما دیدید که خستگی به او چیره شد و چند پرتاب را از دست داد.
اذعان دو مربی به شکست نماینده شیراز در جدال نابرابر
اسلامی در پایان گفت: ما باید بتوانیم بازی با تیم‌های همسطح خودمان را با موفقیت پشت سر بگذاریم و اگر بتوانیم در نهایت به پلی‌آف صعود کنیم، شاهکار کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال لیموندیس شیراز در هفته دوم دور برگشت، روز دوشنبه، ۱۸ دی‌ماه در کرمان به مصاف مس این شهر می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha