• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402101107819
  • خبرنگار : 50176

یک مسئول:

بهره‌گیری از ظرفیت مهم فرهنگی و تربیتی اساتید ضروری است

بهره‌گیری از ظرفیت مهم فرهنگی و تربیتی اساتید ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: باید ظرفیت مهم اساتید در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی، گسترش یابد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سعید کرمی امروز ۱۱ دی‌ماه در نشست فصلی شورای فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی لرستان که در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر هم‌گرایی و هم‌افزایی در بین اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی استان لرستان تقویت بشود ظرفیت اجرای برنامه‌های اثرگذار در دانشگاه‌های استان بیشتر خواهد شد و باید ظرفیت مهم اساتید در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و تربیتی، گسترش یابد.

وی تصریح کرد: براساس بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مفهوم جهاد تبیین بسیار مهم است زیرا دشمن همه توانش را گذاشته است تا از طریق جنگ نرم و جنگ شناختی، باورهای مردم را تغییر بدهد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: هدف دشمن این است که از طریق جنگ شناختی، اعتماد مردم نسبت به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد و مردم را از نظام جدا کند.

کرمی اضافه کرد: نقش دانشگاهیان به‌ویژه اساتید در جهاد تبیین، یک نقش مهم بوده و فعالیت کار فرهنگی و تبیینی دارای اهمیت بالا در جهاد تبیین است.

وی بیان کرد: استاد الگوی دانشجوست؛ بنابراین ظرفیت اساتید در جهاد تبیین و تربیت دانشجو، بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور ادامه داد: ظرفیت بزرگ تربیتی دانشجو، اساتید هستند؛ بنابراین نقش اساتید در زمینه‌های تربیت دینی و جهاد تبیین بایستی تقویت شود.

کرمی اظهار کرد: جریان رسانه‌ای دشمن به صورت مداوم علیه ارزش‌های جامعه در حال فعالیت است و تلاش می‌کند ناامیدی و یأس را در جامعه ترویج کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha