• دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۳۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402101107831
  • خبرنگار : 50604

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

۱۲ دی شناسنامه انقلابی گالیکش و گنبدکاووس است

۱۲ دی شناسنامه انقلابی گالیکش و گنبدکاووس است

ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان ۱۲ دی را شناسنامه انقلابی استان گلستان دانست و گفت: این روز مهم باید با عنوان روز ملی "گالیکش" و "گنبدکاووس" در تقویم ثبت شود.

سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان شامگاه دوشنبه، ۱۱ دی در مراسم گرامیداشت شهدای ۱۲ دی با بیان اینکه وقایع پنجم آذر گرگان و ۱۲ دی شهرستان‌های گنبدکاووس و گالکیش سند و شناسنامه انقلابی ماست، اظهار کرد: شهدای این دو واقعه با وجود داشتن خانواده و امید، کار بزرگی انجام دادند و باید روزهای ۵ آذر و ۱۲ دی در تقویم مان به نام روز ملی گرگان، گنبدکاووس و گالیکش نامگذاری شود.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی او را احیاگر جبهه مقاومت دانست و گفت: امروز ثمره خون حاج قاسم و امتداد راه آن را در غزه و یمن مشاهده می‌کنیم .

فرمانده سپاه گلستان سردار سلیمانی را نماد مقاومت در منطقه دانست و افزود: دشمنان تصور می‌کردند با شهادت حاج قاسم سلیمانی کار تمام می‌شود اما خون حاج قاسم جبهه‌سازی می‌کند و اخلاص و نیت پاک او سبب شده تاکنون از ۸۸ کشور جهان مزارش را زیارت کنند.

ملک ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی اسرائیل و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه و فلسطین ادامه داد: استقامت بی‌نظیر مردم غزه سبب شده تمام راهبردهای رژیم صهیونیستی شکست بخورد و عملیات طوفان الاقصی در کمتر از ۶ ساعت سبب شد تمام دکترین سیاسی، اقتصادی، نظامی، فناوری و فضای مجازی اسرائیل تعادل خود را از دست دهد.

وی اضافه کرد: بعد از آن آمریکایی‌ها وارد عمل شدند و فرماندهی عملیات آن‌ها را برعهده گرفته و در تمام کشتار مردم مظلوم غزه نقش دارند.

سردار ملک شاهکویی جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد: همه ما برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مسئول هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۲ ۰۰:۰۳

بعد از عملیات طوفان الاقصی،این آمریکاست که دستور می‌دهد و حمایت میکند و کودک کشی میکند، صهیونیستها، این موش‌های ترسو،جرئت دیدن سایه ی خود را هم ندارند،پس باید آمریکا را درمنطقه هدف قرار داد اگر می‌خواهیدجنگ خاتمه پیداکند.