• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402101207870
  • خبرنگار : 90047

کاپیتان پیشین تیم ملی گلبال مردان؛

چرا کسی به وضعیت فدراسیون نابینایان و کم بینایان رسیدگی نمی کند!

چرا کسی به وضعیت فدراسیون نابینایان و کم بینایان رسیدگی نمی کند!

کاپیتان پیشین تیم ملی گلبال مردان گفت: برای رسیدگی به وضعیت فدراسیون نابینایان و کم بینایان به وزیر ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، حراست وزارت، رییس، نایب رییس مجلس، رییس فراکسیون ورزش مجلس و کمیسیون اخلاق نامه اعتراضی خود را بردیم و شکایت کردیم اما نمی دانم مشکل کجاست که به شکایت ما رسیدگی نمی شود.

محمد سرنجی در گفت و گو با ایسنا، با ادعای استعفای اعضای هیئت رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان در اعتراض به وضعیت نامناسب فدراسیون، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت فدراسیون نابینایان و کم بینایان به گونه ای است که هر کسی اعم از ورزشکار، مربی و.. نسبت به وضعیت فدراسیون اعتراض می کند بدون توجه و رسیدگی به اعتراضش کنار گذاشته می شود. در نهایت کار به جایی رسید که اعضای هیات رییسه فدراسیون نیز از جمله عراقچی، اوحدی، توسلی، جلال روغنی و در نهایت هادیزاده به خاطر اعتراضی که به عملکرد فدراسیون داشتند از سمت خود استعفا دادند. حتی شنیدم یکی دیگر از اعضای هیئت رییسه فدراسیون که منتخب مجمع نیز بوده چند وقتی است که به دلیل اعتراض به عملکرد فدراسیون در جلسه هیئت رییسه شرکت نمی کند.

وی افزود: مظلومی معتقد است که خودش اعضای هیئت رییسه را کنار گذاشته در حالی که این طور نبوده و تمام اعضا به دلیل حمایت از ورزشکاران و اعتراض به عملکرد فدراسیون از سمت خود استعفا دادند. خود من و جمعی از ورزشکاران از رشته های گلبال، دوومیدانی، شطرنج، فوتبال نابینایان و کم بینایان به خاطر اعتراض به وضعیت فدراسیون دیگر به تیم ملی دعوت نشدیم. زادعلی اصغر کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان که بهترین بازیکن ایران و آسیاست به خاطر همین اعتراضات از تیم ملی خط خورد که البته وی در حال حاضر در یکی از تیم های باشگاهی ترکیه بازی می کند.

سرنجی خاطرنشان کرد: واقعا نمی دانم چرا فدراسیون به جای این که به مشکلات ورزشکاران و مربیان رسیدگی کند و دلیل اعتراض ها را جویا شود آن ها را کنار می گذارد. وضعیت نابسامانی حاکم است و متاسفانه کسی رسیدگی نمی کند.

وی اظهار کرد: برای رسیدگی به وضعیت فدراسیون به وزیر ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، حراست وزارت، رییس، نایب رییس مجلس، رییس فراکسیون ورزش مجلس و کمیسیون اخلاق نامه اعتراضی خود را بردیم و شکایت کردیم اما نمی دانم مشکل کجاست که به شکایت ما رسیدگی نمی شود.

سرنجی در پایان با اشاره به بودجه ۲۰ میلیارد تومانی فدراسیون، ادعا کرد: این بودجه از طرف کمیته ملی پارالمپیک به عنوان سرانه ورزشکاران برای برگزاری اردوها به حساب فدراسیون واریز شده که وی به جای این که این بودجه را صرف ورزشکاران در اردوها کند متاسفانه با برگزاری اردوها در بهزیستی به صورت رایگان یا با هزینه ی کمتر این بودجه را در حساب فدراسیون انباشته کرده، در حالی که در برخی اردوها یک آب معدنی پیدا نمی شود که ورزشکار از آن استفاده کند. این پول حق ورزشکار است اما امکان استفاده از آن را ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha