• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101207987
  • خبرنگار : 50167

ایران قوی؛ زنجان سربلند/۲۲

حفظ و تقویت هویت مستقل دانشگاه پیام‌نور مطالبه اصلی از رئیس جمهور

حفظ و تقویت هویت مستقل دانشگاه پیام‌نور مطالبه اصلی از رئیس جمهور

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: حفظ و تقویت هویت مستقل این دانشگاه با ماموریت آموزش ترکیبی برای پاسخگویی به نیاز اقشار فوق و تاکید بر تصمیم‌گیری مبتنی بر نیاز واقعی جامعه و به دور از زورآزمایی به نام آمایش مطالبه اصلی این دانشگاه از رئیس جمهور است.

رویا کرمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با سفر ریاست جمهور و هیئت همراه به استان زنجان، اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در استان، فرصت مغتمی است که از ایشان درخواست کنیم، همانند همه ایام و امور، یار و یاور مردم و پاسخگوی نیازهای بخش آموزش عالی باشند.

وی در رابطه با دانشگاه پیام‌ نور، افزود: این دانشگاه مولود انقلاب و حامی اقشاری است که به دلایل مختلف از جمله مشاغل خاص، خانوادگی و خانگی امکان تحصیل در دانشگاه‌های غیر پیام نور را ندارند.

این مسئول در رابطه با اولین مطالبه دانشگاهیان پیام نور استان زنجان از رئیس جمهور، تصریح کرد: اولین مطالبه، حفظ و تقویت هویت مستقل این دانشگاه با ماموریت آموزش ترکیبی برای پاسخگویی به نیاز اقشار فوق و تاکید بر تصمیم‌گیری مبتنی بر نیاز واقعی جامعه و به دور از زورآزمایی به نام آمایش است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت: فراهم آوردن فرصت خدمت‌رسانی در شهرها و شهرستان‌هایی که زیرساخت‌ها و نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای خدمت در دانشگاه پیام نور وجود دارد، مطالبه توسعه آموزش در همه جا، هر زمان و برای همه افراد جامعه است.

کرمی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور با تجارب کیفی در برگزاری دوره‌ها و آزمون‌های استاندارد، به گواه برگزیدگان قابل توجه در آزمون‌های سراسری کشور، حتی امکان همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی فرهنگیان به صورت غیرمتمرکز در محل زندگی داوطلب بدون نیاز به خوابگاه و گسترش آموزش‌های حرفه‌ای را دارد، اظهار کرد: این توانایی کیفی در موسساتی که این نوع از آموزش و فرآیند را تجربه نکرده‌اند، هضم نشود.

وی ادامه داد: دومین مطالبه دانشگاهیان پیام‌نور در راستای توسعه عدالت آموزشی تخصیص اعتبار ملی برای تکمیل تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام در دانشگاه پیام نور استان زنجان است که با عنایت دولت ساعی و مردمی آیت اله رییسی می‌تواند در کمتر از یک سال به بهره‌برداری برسد.

این مسئول در رابطه با سومین درخواست دانشگاهیان پیام نور از رئیس جمهور، تصریح کرد: با توجه به قدمت ۳۰ ساله تعدادی از ابنیه و تاسیسات این دانشگاه در سراسر استان، تعمیر، بازسازی و تجهیز آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان در رابطه با درخواست دانشجویان زنجانی از رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: با عنایت به شیوه آموزش ترکیبی در این دانشگاه در قالب آموزش‌های حضوری و مجازی، تقویت زیرساخت‌های آموزشی و فناوری از اولویت‌های اساسی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha