• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101208045
  • خبرنگار : 50163

ایران قوی؛ زنجان سربلند/۲۳

فرماندار زنجان: افزایش سرمایه اجتماعی از مهم‌ترین ثمرهای سفر رئیس جمهوری است

فرماندار زنجان: افزایش سرمایه اجتماعی از مهم‌ترین ثمرهای سفر رئیس جمهوری است
تصویر آرشیوی است

ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: افزایش سرمایه اجتماعی از مهم‌ترین دستاوردها و ثمرهای سفر رئیس جمهوری به استان‌هاست.

پرویز خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، بیان کرد: آثار سفر بالاترین مقام دولت به استان‌ها را می‌توان در دو بخش بررسی کرد که شامل بعد اجتماعی و بررسی مشکلات و تکمیل پروژه‌هاست.

وی ادامه داد: در بعد اجتماعی، سفر مقامات تراز اول نظام به مناطق و استان‌های مختلف قطعاً باعث افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود، چراکه با افزایش امید بین اقشار مختلف مردم، علاقه‌مندی به نظام جمهوری اسلامی که بر مبنای نظر و اراده مردم شکل گرفته است، افزایش خواهد یافت. در این سفرها مردم احساس می‌کنند مشارکت بیشتری در تصمیم‌ها دارند.

او با بیان اینکه بررسی مشکلات و تکمیل پروژه‌های مهم و پیشران اقتصادی در هر منطقه، متناسب با نیازهای هر استان از دیگر دستاوردهای این سفرهاست، گفت: بازدید میدانی در هر منطقه و تصمیم‌گیری در همان استان، زمینه تسریع مشکلات را فراهم می‌کند.

خالقی با ارزیابی تحقق مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به استان زنجان، ادامه داد: از مجموع تصمیم‌های دور نخست سفر، ۷۱ پروژه برای شهرستان زنجان تعریف شد که بخش عمده این مصوبات در حال اجرا و پیگیری است.

وی با اشاره به عمده مطالبات مردم استان برای اعلام به رئیس جمهوری و هیأت دولت، اظهار کرد: قطعاً بخش عمده‌ای از مطالبات مردم به بهبود وضع معیشت مربوط است. در این راستا، اقدامات خوبی در استان و شهرستان زنجان انجام شده است. از جمله کسب رتبه اول کشوری در جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور که نقش مهمی در اشتغال جوانان و بهبود وضعیت درآمدی خانواده‌ها خواهد داشت.

خالقی با یادآوری اینکه درخواست رفع موانع برای رشد اقتصادی استان و درخواست تکمیل پروژه‌های در دست اجرا به‌طور کلی در برنامه سفر دور دوم خواهد بود، گفت: نیازهای استان در زمینه‌های مختلف و پروژه‌های نیمه‌تمام احصا شده و در جلسات متعدد با حضور مدیران ارشد استان و کارشناسان ذی‌ربط اولویت‌بندی شده است.

فرماندار زنجان اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود پیش‌بینی می‌شود حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی، بهداشت و درمان، کشاورزی، صنعت، آب، راه، گاز، مسکن، عمران شهری، عمران روستایی در اولویت تعریف اعتبارهای سفر قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۳ ۱۳:۳۵

به فکر ترمیم ، بازسازی و آسفالت شخم خورده آزادراه قزوین زنجان تبریز باشید این همه عوارض گرفته شده کجا مصرف می شود ؟

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۳ ۱۹:۲۶

عزیز دل اون چالا چوقورها برای اینه که ما خوابمون نبره توراه وصد البته توانایی در رانندگی رو بالا می‌بره الان رانندگانی که تو مسیر زنجان تبریز رانندگی کردن فرمول 1رو فوت آب هستن