• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402101208160
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان:

مراکز علمی در حوزه آب و محیط زیست به کمک بخش اجرایی بیایند

مراکز علمی در حوزه آب و محیط زیست به کمک بخش اجرایی بیایند

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: بزرگ‌ترین بحران آینده منطقه کاشان و کشور بحران‌های آب و محیط زیستی است و در این شرایط شایسته است که مراکز علمی و دانشگاهی به کمک بخش اجرایی آمده و تحقیقات، مقالات و پروژه‌هایی به این موضوع اختصاص پیدا کند.

محمدرضا اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب کاشان تلاش کرده تا زمینه‌های لازم برای حمایت از پروژه‌های مربوط به حوزه آب و فاضلاب را فراهم کند و حتی فراتر از چارچوب‌ وظایف سازمانی خود در سطح کلان‌تر از منطقه به پژوهش پرداخته است.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌های ما ظرفیت لازم برای ارائه طرح‌های ملی در حوزه آب و فاضلاب را دارند و شرکت آب و فاضلاب کاشان نیز از هر پژوهشی در این حوزه استقبال می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان، افزود: تشکیل کمیته تحقیقات در شرکت آب و فاضلاب کاشان، فرصتی است تا ارتباط این شرکت با مجموعه‌های علمی منطقه به صورت مستمر برقرار شود و حتی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، زمینه ارتباط با سایر دانشگاه‌های معتبر کشور نیز فراهم شده است.

اسدی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه‌ بر محور مسئله‌ آب و فاضلاب و در راستای حل مشکلات موجود تعریف شود و خوشبختانه در این حوزه نیز گام‌های موثری برداشته شده است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب کاشان نیز به ایسنا گفت: وظیفه داریم در قالب آموزش شهروندی، مردم را با حقوق خود در حوزه مسئولیت‌هایمان آشنا کنیم و این کار سبب می‌شود حقی از آنها ضایع نشود و از سوی دیگر مطالباتشان از مجموعه شرکت در چهارچوب قانون باشد.

سیدمحمد مسافری افزود: امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وسائل ارتباطات جمعی، بسترهای مناسب و کم هزینه‌ای برای آموزش شهروندی فراهم شده و کوتاهی در این زمینه‌ها پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به پیشینه مذهبی و تمدنی منطقه فرهنگی کاشان تصریح کرد: آب با اعتقادات و باورهای اصیل مردم گره خورده است و این موضوع ایجاب می‌کند تا از ظرفیت مبلغان مذهبی بتوانیم برای آموزش شهروندان بهره ببریم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha