• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402101208397
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

۳۰ بقعه کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشن‌های ولادت حضرت زهرا(س)

۳۰ بقعه کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشن‌های ولادت حضرت زهرا(س)

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن ولادت حضرت زهرا(س) همراه با برنامه‌های متنوع شاد و فرهنگی در ۳۰ بقعه متبرکه این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در تشریح  برنامه های ولادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه استان افزود: به همین مناسبت در امامزاده سید محمود و امامزاده آقا میر کهگیلویه، امامزاده بی بی حکیمه و امام زاده جعفر گچساران، امامزاده مختار و عبدالله بویراحمد برنامه های ویژه برگزار می شود.

وی اظهارکرد: جشن بزرگ میلاد حضرت زهرا(س) ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در امامزاده عبدالله یاسوج با حضور سخنران و مداح کشوری، حجت الاسلام و المسلمین محسن آتشکار برگزار می شود  و در این مراسم جشن که با برگزاری مسابقات فرهنگی همراه خواهد بود، به بانوانی که اسم آنها فاطمه یا زهرا است، هدایایی اعطا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جشن میلاد حضرت زهرا(س) صبح روز پنجشنبه با همکاری اوقاف استان و مرکز حوزه علمیه استان در حوزه علمیه خواهران دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نصیر الاسلامی تصریح کرد: همچنین پنجشنبه شب جشن باشکوهی در مجسد شهیدان گچساران با حضور حجت الاسلام آتشکار برگزار می شود.

وی ادامه داد: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از بانوان شاخص و فعال حوزه اوقاف، امامزادگان خدام و واقفان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ایستگاه صلواتی در ۱۰ بقعه متبرکه استان برپا می شود، عنوان کرد: به همین مناسبت دعای پرفیض ندبه با حضور حجت الاسلام اتشکار در حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج برگزار می شود.

نصیر الاسلامی بیان کرد: ۲۰ مبلغ بومی و اعزامی در جشن های میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha