• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402101208438
  • منبع : نمایندگی سمنان

جبران خسارت برای ساکنان بلوک‌های آسیب‌دیده مسکن مهر سمنان

جبران خسارت برای ساکنان بلوک‌های آسیب‌دیده مسکن مهر سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: براساس ارزیابی‌های انجام‌شده در سطح ملی، استان سمنان رتبه دوم کشور را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب کرده است.

محمدرضا هاشمی در نشست با اعضای نظام مهندسی استان که ۱۲ دی ماه در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جامعه مهندسی با داشتن ۸۵۰۰ نفر عضو در استان، نقش مهم و موثری در حوزه‌های مختلف مانند اقتصادی، افزایش بهره‌وری و ایجاد اشتغال به‌ویژه در حوزه ساخت مسکن دارد. از همین رو، لازم است این نقش و تاثیر مهم را در انتخابات پیاده و اجرا کند.

وی ادامه داد: بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی، استان سمنان در حوزه احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور، در رده دوم قرار دارد که کسب این مقام با همکاری و همراهی شما مهندسان ساختمان بوده است.

جبران خسارت و تامین مسکن برای ساکنان بلوک‌های آسیب‌دیده مهر سمنان

هاشمی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم ما در استان برای ساکنان بلوک‌های ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر است که با سهل‌انگاری‌ها در زمان ساخت، باعث نگرانی و اضطراب‌ مردم و مسؤولان شده است. البته با پیگیری‌های انجام‌شده در سطح ملی به‌دنبال جبران خسارت و تامین مسکن برای آنها هستیم.

استاندار سمنان ضمن گرامیداشت شهادت سردار سید رضی موسوی و فرا رسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: کسانی که در جامعه با افراد مختلف ارتباط دارند، باید جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

هاشمی ادامه داد: استان سمنان در دو سال اخیر، در حوزه‌های مختلف مانند احیای ۱۵۰ واحد راکد، اعتبارات جذب‌شده از محل سفر رئیس جمهوری به استان در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال به نتایج مطلوب و ارزشمندی رسیده است.

استاندار سمنان با دعوت از اعضای نظام مهندسی استان برای شرکت در انتخابات، گفت: ما از رای مردم در نهایت امنیت مراقبت می‌کنیم و تمام توان خود را برای برگزاری رقابت سالم به کار خواهیم گرفت تا با حضور شما جامعه مهندسین استان در پای صندوق‌های رای در کنار سایر اقشار، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha