• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402101208502
  • خبرنگار : 50176

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

انتقام خون شهید سلیمانی، خروج آمریکا از منطقه است

انتقام خون شهید سلیمانی، خروج آمریکا از منطقه است

ایسنا/لرستان مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: انتقام اصلی از آمریکا در رابطه با انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی، خروج آمریکا از منطقه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی درویشی امروز، ۱۲ دی‌ماه در نشست مکتب شهید سلیمانی و دفاع از مردم فلسطین که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: انتقام اصلی از آمریکاییان در رابطه با انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی، خروج آمریکا از منطقه است که در حال تحقق است.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های آمریکا در منطقه برای آمریکایی‌ها ناامن شده‌اند و این نشانه قدرت محور مقاومت بوده و آمریکا و اسراییل با ایران مقتدر و مستقل و قوی مخالف هستند و اصل مخالفت با ایران، علتش همین است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: آمریکا و اسراییل این هدف را دنبال می‌کنند که ایران تجزیه و ضعیف شود؛ زیرا آن‌ها با ایران قوی و مقتدر و مستقل مخالف هستند.

درویشی اضافه کرد: آمریکا به دنبال این است که در جامعه ایران، مردم را در برابر یکدیگر قرار دهد و فضای دوقطبی در بین مردم ایجاد کند.

وی بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی در منطقه باعث تقویت امنیت ملی و منافع ملی کشور شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: اصطلاح نیروهای نیابتی را قبول ندارم؛ زیرا این نیروها نیروهای مردمی و مستقل کشورهای منطقه هستند و خودشان در مجموع محور مقاومت را تشکیل می‌دهند که البته الهام گرفته از گفتمان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مبنی بر توانمندسازی و خودباوری هستند.

درویشی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: ولایت مداری، شجاعت، درایت، انقلابی‌گری، بن‌بست شکنی، تواضع و فروتنی، مردم‌داری، پرهیز از زندگی اشرافی، استکبارستیزی، مدیریت بحران، فراجناحی بودن و درعین‌حال مرزبندی داشتن با دشمن، شهادت‌طلبی، رعایت حدود شرعی، زمان‌شناسی، ساده زیستی از جمله این ویژگی‌هاست.

وی اظهار کرد: شخصیت شهید سلیمانی به‌قدری بزرگ بود که در عین‌حال که ایشان سردار و فرمانده برجسته‌ای بود در وصیت‌نامه‌اش نوشت بر روی سنگ مزارش نوشته شود: سرباز ولایت و این یعنی اوج تواضع و فروتنی و کمال شخصیت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و مردم مظلوم فلسطین را در راستای گفتمان انقلاب اسلامی، امنیت ملی و منافع ملی کشور دانست.

درویشی تصریح کرد: هزاران نفر از مردم بی‌گناه فلسطین و غزه توسط رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی شهید شدند و شاهد هستیم سازمان‌های بین‌المللی در اصطلاح حقوق بشری، هیچ‌گونه واکنشی نشان ندادند و این گویای بی‌خاصیت بودن این سازمان‌ها و رفتارهای دوگانه و متناقض آن‌هاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha