• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402101208533
  • خبرنگار : 50040

فرمانده سپاه قدس گیلان:

شاهد برکات مواسات در سطح استان و کشور هستیم

 شاهد برکات مواسات در سطح استان و کشور هستیم

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، کمک مومنانه و رزمایش مواسات را یکی از نرم افزارهای انقلاب در عرصه خدمت رسانی دانست و گفت: شاهد برکات مواسات در سطح استان و کشور هستیم.

سردار حمید دامغانی امروز، ۱۲ دی ماه نهضت خدمت مومنانه گیلان به یاد حاج قاسم که در گلزار شهدای رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: گروه های جهادی استان گیلان به تاسی از شهید سلیمانی یکی دیگر از عرصه های خدمت رسانی به مردم را برنامه ریزی کردند.

وی با اشاره به فعالیت مستمر گروه های جهادی استان در طول سال به منظور ارائه خدمت به مردم، افزود: روحیه جهادی و خدمت رسانی در استان بسیار بالاست.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه به مرور زندگی حاج قاسم سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: از سختی های دوران کودکی تا حضور در عملیات های دوران دفاع مقدس، شاهد یک مدیریت بحران در شخصیت حاج قاسم بودیم؛ همچنین هنرنمایی ایشان در حوزه های خدمات اجتماعی و برقراری امنیت مردم پایه ویژه بود.

دامغانی با اشاره به هنرنمایی حاج قاسم در جبهه مقاومت با تکثیر تفکر بسیجی در منطقه و تشکیل گروه های مقاومت و پیاده سازی فرهنگ اسلام ناب، عنوان کرد: شهید سلیمانی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و امنیتی و نظامی مایه برکت بود. در واقع به برکت حاج قاسم و رزمندگان جبهه مقاومت و مکتب اسلام ناب مستکبران عالم در منطقه غرب آسیا نتوانستند به اهداف خودشان برسند.

وی احساس مسولیت بالا، جهاد مستمر و اخلاص را سه ویژگی حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: این سه ویژگی امروز در گروه های جهادی نیز دیده می شود و جهادگران با همان احساس مسئولیت بالا و جهاد دائمی و اخلاص در عمل به مردم خدمت می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر تمدن سازی خود اقدام به معرفی نرم افزارهای مختلف کرده است، گفت: راهیان نور و گروه های جهادی از جمله نرم افزارهای انقلاب هستند؛ کمک مومنانه و رزمایش مواسات یکی دیگر از نرم افزارهای انقلاب در عرصه خدمت رسانی است و شاهد برکات آن در سطح استان و کشور هستیم.

به گزارش ایسنا، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی نهضت خدمت مومنانه با توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی و اهدای ۲۴۰ سری جهیزیه در گیلان آغاز شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha