• سه‌شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402101208631
  • خبرنگار : 50455

یک مسئول:

استان قم، رتبه نخست دیدارهای مردمی در کشور را دارد

استان قم، رتبه نخست دیدارهای مردمی در کشور را دارد

ایسنا/قم سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم، از کسب رتبه اول استان در برگزاری دیدارهای مردمی و پاسخگویی به مشکلات مردم خبرداد و گفت: استاندار قم از ابتدای انتصاب خود تاکنون ۲ هزار دیدار مردمی منجر به دستور داشته است.

محمد حسن حسین زاده ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و تقارن آن با چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: یکی از مهمترین سفارشات این شهید عزیز و سرباز والای مقام ولایت، خدمت محوری به مردم بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی با اشاره به محبوبیت بالا و شخصیت ممتاز حاج قاسم سلیمانی افزود: همه باید از این شهید بزرگوار الگو بگیریم زیرا مردم خادمان واقعی خود را قدر می دانند.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم، بیان کرد: استاندار قم در راستای اصل خدمت محوری، ملاقات‌های مردمی مستمر و منظمی را دارند و آمار بالای دیدارها، باعث شده تا استان قم در زمینه دیدارهای مردمی در رتبه اول کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به این که تاکنون ۲ هزار دیدار مردمی از ابتدای انتصاب استاندار قم انجام شده است، تصریح کرد: حسب دستور مقام عالی استان، تمام درخواست‌ها باید پیگیری و به نقطه مطلوب برسد.

حسین زاده افزود: نامه‌های مردم پس از دستور، ثبت و پیگیری می‌شوند و تلاش می‌کنیم که هیچ درخواستی بی نتیجه باقی نماند.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم، بیان کرد: در راستای اجرای دقیق دستورات استاندار و پیگیری درخواست‌های ارجاعی به دستگاه‌ها، گروه‌های تخصصی ایجاد شده است.

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ساماندهی و تسهیل درخواست‌های مردمی اشاره کرد و گفت: به دنبال ایجاد سامانه‌ای متمرکز و پاسخگو در ادارات و دستگاه‌های استان برای رصد کامل نامه‌های مردم و فرایند پاسخ دهی به مردم هستیم که حتی یک نامه نیز بی پاسخ نماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha