• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402101308820
  • خبرنگار : 50210

استاندار مرکزی: عوامل برگزاری انتخابات در گفتار و رفتار دقت داشته باشند

استاندار مرکزی: عوامل برگزاری انتخابات در گفتار و رفتار دقت داشته باشند

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی بر لزوم دقت در گفتار و رفتار از سوی عوامل برگزاری انتخابات تاکید کرد.

فرزاد مخلص الائمه ۱۳ دیماه ۱۴۰۲ در جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی که با حضور دبیر ستاد انتخابات کشور برگزار شد، با تاکید بر مسئله حفاظت از گفتار اظهار کرد: هر جمله، هر لبخند، اخم، پیامک در فضای رسمی و غیررسمی و مجازی و حقیقی در این روزها که به برگزاری انتخابات نزدیک می شویم بسیار اهمیت دارد، به همین دلیل مسئله دقت در گفتار و بیان مهم است.

وی با بیان اینکه در این ایام، برداشت افراد از رفتار و گفتار اهمیت دارد، افزود: با اعلام لیست نهایی داوطلبین و تعیین تکلیف نامزدها، حساسیت ها بیشتر می شود و نباید از سوی عوامل اجرایی واکنشی را شاهد باشیم.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه برای افزایش مشارکت باید هر کاری از دست ما بر می آید، انجام دهیم، گفت: انتخابات نماد حضور مردم در صحنه است و باید زمینه این حضور کاملا مهیا شود.

استاندار مرکزی افزود: برای اطلاع رسانی فعالیت های دولت و نظام، تمهیدات لازم اندیشیده شده است و باید فرمانداری ها آماده باشند که با روش های مشخص این اطلاع رسانی درست در استان انجام گیرد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه حجت الاسلام امیدرضا مبارک آبادی رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی نیز اظهار کرد: خوشبختانه در استان مرکزی یک تعامل عالی بین عوامل اجرایی و نظارت برقرار است و حوزه اجرا و نظارت به مانند دو بال در کنار هم پیش خواهند رفت.

وی بیان کرد: به واسطه این تعاملات، آموزش های مشترک در حال انجام است. تدابیر لازم برای مدیریت شعب و توسعه زیرساخت ها اندیشیده شده است و باید برای ۱۱ اسفندماه امکانات پشتیبانی و پیوست های امنیتی و اطلاعاتی در نظر گرفته شود که خوشبختانه اطلس امنیتی در استان تدوین شده است.

مبارک آبادی خواستار حفاظت در گفتار و مراقبت در رفتار شد و افزود: پنجشنبه و جمعه لیست نهایی در اختیار حوزه های قرار می گیرد و باید مراقبت شود که منتشر نشود.

وی اضافه کرد: در استان هشت هزار ناظر وجود دارد که ۱۵۰۰ نفر آنها ذخیره است و در حوزه اجرا و نظارت کاملا مردمی عمل شده است.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی با اشاره به حضور همه سلایق در عرصه انتخابات، افزود: تعامل خوبی در استان وجود دارد و امیدواریم که این تعامل تا آخرین دقایق انتخابات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha