• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402101309013
  • خبرنگار : 50046

استاندار خراسان شمالی:

منش و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) برای جوانان و نوجوانان تبیین شود

منش و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) برای جوانان و نوجوانان تبیین شود

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: منش و سیره حضرت فاطمه را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم و اجرای برنامه های این روز توام با ابعاد معنوی باشد.

دکتر محمدرضا حسین نژاد افزود: بانوان مسیری را طی کنند که تربیت فرزندان در راستای شهادت پذیری و انجام کار برای رضای خدا باشد.

وی با بیان اینکه شخصیت قدرتمند بانوان و اثرگذاری آنها در اجتماع بسیار پررنگ است، تصریح کرد: بسیاری از جامعه شناسان آغاز تغییر در یک جامعه را از خانواده می دانند و امروز هم اگر در عزت و اقتدار هستیم مادرانی بودند که بدون هیچ چشم داشتی فرزندان خود را در دفاع مقدس تقدیم کردند که چنین مادرانی شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس مادرانی بودند که چندین فرزند خود را با تربیت الهی بزرگ کردند و در جهاد فی سبیل الله تقدیم راه خدا کردند و الگوهای شایسته برای جوامع بشری هستند .

وی ادامه داد: دشمن افرادی از زنان را که در زندان هستند و یا با نظام تضاد دارند، به عنوان الگو و اسوه معرفی می کند در حالی که در نظامی که 200 هزار شهید تقدیم کرده است، زنان فداکار بسیاری داریم که الگو هستند اما دشمن آنها را نمی بیند.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: در هدف‌گذاری ها،  دشمنان، زنانی را انتخاب می کنند که بتوانند اهداف خود را تبلیغ کنند اما با وجود رهبری آگاه و با بصیرت و قرآن به عنوان هدایتگر بزرگ مردم این مسیر را پرقدرت تر ادامه می دهند.

حسین نژاد، موتور محرک جامعه را مادران و بانوان دانست و گفت: فعالیت های بانوان در سطح جامعه بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم الگوهایی در راستای یأس دشمنان باشند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وی تاکید کرد: ویژگی زنان مطرح جامعه پررنگ تر دیده شود.

حسین نژاد در بخش دیگر سخنان خود، هتاکی فردی به ساحت شهدا را محکوم کرد و گفت: برخورد قاطع دستگاه های اجرایی با فرد هتاک باید انجام شود زیرا فضای خراسان شمالی فضایی مملو از ولایت پذیری است و هیچ وقت اهانت به مقدسات را از سوی چنین افرادی را نمی پذیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha