• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402101309019
  • خبرنگار : 50107

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی:

زنان باید قدر تفاوت خلقت خود را بدانند

زنان باید قدر تفاوت خلقت خود را بدانند

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: حیثیتی که خداوند در زنان قرار داده مقامی معنوی است که مثال‌زدنی نیست و در نوع خود یکی از افتخارات خلقت ما زنان است، امیدوارم قدر این تفاوت خلقت را بدانیم. 

شیوا خوش‌نسب امروز، ۱۳ دی‌ماه، در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار استان که در سالن صبا صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: کنگره بانوان تاثیرگذار در ساحت علم و فرهنگ با هدف جلا دادن به دنیایی که زنان در آن زیستن را به عطوفت مهر مادری، شکوه همسری و عظمت زنانگی مزین کرده‌اند، رویکردی ویژه را برای خود انتخاب کرده است.

وی بیان کرد: امروز در خدمت افرادی هستیم که در سامانه ثبت نام کردند، به محض به پایان رسیدن فرایند داوری‌ها در ۱۳ دی، نتایج را اعلام خواهیم بود. رویکرد اصلی ما فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در حوزه‌های مختلف اعم از تعلیم و تربیت، علم و فناوری، کار و اشتغال، سلامت‌محور بودن این عرصه‌ها و ورزش به عنوان یک عرصه مجزا و مستقل است.

خوش‌نسب عنوان کرد: امیدواریم با شناسایی زنان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف در ادامه شاهد تشکیل دبیرخانه دائمی رویداد زنان تاثیرگذار در استان و سطح کشور باشیم و از افرادی که در عرصه‌های مختلف شناسایی شدند در حوزه حل مساله و اولویت‌های مزیت‌دار استان استفاده بهینه کنیم.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: اگر زنان هنر ذاتی خود هم الگو بودن و هم الگوسازی را در جامعه و خانواده مورد توجه قرار دهند می‌توانیم به نقش بی‌بدیلی که امامین انقلاب به زنان استناد کردند، برسیم. امامین انقلاب فرمودند زنان به صورت ویژه می‌توانند مباحث مختلف را به بهترین نحو ممکن اجرا کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در یکی از سخنرانی‌های خود اعلام کردند اینکه روز ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن نامگذاری شده مسئولیت زنان را چندین برابر کرده است. امیدوارم در تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و تعالی زن مسلمان در تمامی عرصه‌ها موفق باشید. حیثیتی که خداوند در زنان قرار داده مقامی معنوی است که مثال‌زدنی نیست و در نوع خود یکی از افتخارات خلقت ما زنان است، امیدوارم قدر این تفاوت خلقت را بدانیم. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha