• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402101309026
  • خبرنگار : 50037

پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه کنارگذر رزن

پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه کنارگذر رزن

ایسنا/همدان فرماندار رزن از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پروژه کنارگذر این شهرستان خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پروژه کنارگذر رزن از سال ۸۹ به صورت نیمه کاره باقی مانده بود که در دولت سیزدهم به این پروژه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۷۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده و از این میزان اعتبار تاکنون ۲۴ میلیارد تومان تخصیص داشته ضمن اینکه از اعتبارات محل تملک دارای‌ها نیز برای این طرح هزینه شده و پروژه فوق هم اکنون با پیشرفت فیزیکی خوب ۹۲ درصد فعال بوده و در مراحل پایانی است.

وی همچنین با اشاره به پروژه کریدور شمال استان گفت: پروژه ملی کریدور شمالی همدان به طول ۸۱ کیلومتر بوده که چهار شهرستان فامنین، درگزین، رزن و کبودراهنگ در احداث این طرح ملی دخیل هستند.

غفاری‌آثار ادامه داد: این طرح کلنگ زنی شده در سال ۸۹ با عنوان ساخت باند جدید اصله- کاج- قروه درگزین- رزن- دمق- اورقین مشخص شده که ۱۳.۵ کیلومتر آن در فامنین، ۱۳.۵ کیلومتر در درگزین، ۴۹ کیلومتر در رزن و پنج کیلومتر نیز در کبودراهنگ واقع شده‌است.

وی بیان کرد: از ۸۱ کیلومتر طرح فوق بیشترین بخش پروژه با ۴۹ کیلومتر مسافت در شهرستان رزن واقع شده و از مهمترین طرح‌های این شهرستان بوده که بهره‌برداری از آن از نقش مهمی در کاهش بارترافیکی و توسعه اقتصادی این شهرستان برخودار خواهد بود.

غفاری‌آثار با بیان اینکه این پروژه از سال ۸۹ به صورت نیمه تکمیل باقی مانده بود، تصریح کرد: در دولت سیزدهم در سفر ریاست جمهوری به استان همدان به این پروژه ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد که از این میزان، اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد تومان به شهرستان رزن اختصاص داشت و از این اعتبار تاکنون ۲۷ میلیارد تومان آن تخصیص داشته است.

وی افزود: هم اکنون این پروژه توسط پیمانکار فعال بوده و رضایتمندی خوبی روند این پروژه به همراه داشته است.

غفاری‌آثار با اشاره به پروژه استخر بانوان هم تصریح کرد: این پروژه نیز از سال ۸۹ به صورت نیمه تکمیل راکد شده بود که در دولت سیزدهم این پروژه نیز فعال شده و در حال حاضر دارای چهار میلیارد تومان تخصیص اعتبار بوده و هشت میلیارد تومان دارای اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان رزن دارای ۲۷ پروژه نیمه تکمیل و راکد بود که در دولت سیزدهم با پیگیری‌ها لازم در سفر ریاست جمهوری به این پروژه ها اعتبار تخصیص داده شد و در حال حاضر صد درصد این پروژه‌ها فعال و در حال اجرا هستند. 

غفاری‌آثار با اشاره به پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی رزن با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون، اعتباری افزون بر ۶۵ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و اکنون هشت گروه شامل ۸۰ نیرو در حال فعالیت در ادامه روند عملیات اجرایی ساخت این پروژه مهم حوزه بهداشت و درمان شهرستان هستند و هم اکنون این طرح دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۴ ۱۴:۵۱

پنجاه درصد زمین ها هنوز حتی خریداری هم نشده و هیچ کاری روی اون ها انجام نشده، یک لاین بطور کامل خالیه و فقط حدود ۶ کیلومتر از وسط یکی از لاین ها اسفالت شده!

avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۴ ۱۸:۵۸

ما بچه رزن هستیم