• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402101309035
  • خبرنگار : 71560

عباس پور: مشارکت حداکثری در انتخابات نشانگر عمق ریشه انقلاب در بین مردم است

عباس پور: مشارکت حداکثری در انتخابات نشانگر عمق ریشه انقلاب در بین مردم است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در برقراری روابط با سایر کشورها اثرگذار بوده و دشمن را از اهداف خود ناامید می‌کند.

روح الله عباس پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات پایگاه نظام و انقلاب را در متن مردم به تصویر می‌کشد. مردم خودشان صاحب انقلاب هستند و سرمایه گذاری اصلی برای انقلاب را نیز خود مردم انجام دادند. برای پاسداری از خون شهدا و تجلیل از فداکاری و ایثارگری شهید سردار سلیمانی‌ها و شهید موسوی‌ها ما وظیفه داریم که در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر جمهوری اسلامی محور جبهه مقاومت است و زیاده‌خواهی‌ها و ویژه‌خواری‌های استکبار جهانی به واسطه نظام مقدس جمهوری اسلامی به خطر افتاده است.  در طول این ۴۴ سال استکبار جهانی انقلاب ما را به شیوه های مختلف تهدید کرده است. مرتب امنیت جامعه ما را تهدید می کنند. یک زمانی بحث براندازی بود اما امروز به دنبال تجزیه کشور هستند. اگر مردم بیشتر پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، دشمن ناامید می‌شود. دشمن علی رقم اینکه به غلط می‌گوید محور شرارت ایران است، اما به عراق و اقغانستان  و سوریه حمله می کند؛ چراکه از پایه انقلاب می‌ترسد. مقبولیت رهبری و حاکمیت در نزد مردم ما خوب است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن می‌داند که در جامعه ما نمی‌تواند به هدف خود برسد. مصداق آن را می توان در فتنه ۸۸ دید که مردم چگونه در ۹ دی به آن پاسخ دادند. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت کشور را تامین می کند. در عرصه بین المللی نیز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در روابط ما اثرگذار است.  حکومتی که با مردم نباشد متزلزل است. برای توسعه روابط و برقراری ارتباط با سایر کشورها پشتوانه مردمی لازم است. زمانی که دولت ها می بینند یک نظام پایه مردمی دارد، سعی می کنند با آن ارتباط برقرار کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات در روابط بین الملل تاثیرگذار بوده است و دشمن را ناامید می کند. مشارکت مردم در انتخابات نشانگر عمق ریشه حاکمیت در دل مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha