• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1402101309256
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

ورزش در تقویت روح و جسم نظامیان موثر است

ورزش در تقویت روح و جسم نظامیان موثر است

فرمانده دانشگاه افسری وتربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) گفت:‌ جمهوری اسلامی با موشک باران پایگاه عین‌الاسد، بزرگترین پایگاه دشمنان در منطقه را با خاک یکسان کرد و پاسخ سخت و کوبنده‌ای به ترور سردار سلیمانی داد.

به گزارش ایسنا، سردار حبیب‌اله جانثاری در مراسم افتتاحیه سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های نیروهای مسلح و یادواره سردار حاج قاسم سلیمانی که به میزبانی دانشگاه امام حسن(ع) فراجا برگزار شد، اظهارکرد این المپیاد با مناسبت‌هایی که درآمیخته شده به نوعی المپیاد فرهنگی و ورزشی است، چراکه از یک سو با میلاد بانوی دوعالم و روز مادر و از سویی با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها همراه شده است و به همین مناسبت‌ هم جای عرض تسلیت و هم تبریک دارد.

وی افزود: چهار سال پیش سردار دل‌ها و فرمانده جبهه مقاومت به دست شقی‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسید و جمهوری اسلامی با امید به شما جوانان پاسخ سخت و کوبنده‌ای را با موشک باران پایگاه عین الاسد به آنان داد و بزرگترین پایگاه آنان در منطقه را با خاک یکسان کرد.

جانثاری در بخش دیگری از اظهارات خود گفت:‌ از آنجایی که نیروی انسانی در نیروهای مسلح کشور از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار است همواره تاکید بر تقویت آن بوده است و ورزش علاوه بر تقویت جسم نظامیان، در تربیت روح آنان نیز موثر است. ورزش در نیروهای مسلح از یک سو موجب تربیت روح و جسم کارکنان و از سوی دیگر با تشکیل تیم‌های ورزشی و حضور آنان در مسابقات ورزشی بین‌المللی پیام صلح و دوستی کشورمان را به جهان مخابره می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز شما جوانان مایه مباهات و فخر نظام جمهوری اسلامی هستید، خاطرنشان کرد: قطعا دانش و علم و تزکیه نفس در کنار آمادگی جسمانی می‌تواند ما را در انجام ماموریت‌ها موفق بدارد و این‌ها جزو راهبردهای نیروهای مسلح است.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، در این مراسم که مزین به پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) شد از یک مادر شهید نیز به عنوان نمادی از صبر و مقاومت و به عنوان نمادی از جمع کثیر مادران ایران زمین تقدیر به عمل آمد.

سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح در بازه زمانی ۱۳ لغایت ۲۶ دی ماه به میزبانی مشترک آجا، سپاه، فراجا و وداجا در رشته‌های کشتی آزاد، شنا، تکواندو، پنجگانه نظامی، جودو، کاراته و والیبال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha