• چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1402101309257
  • منبع : بنیاد شهید

در پیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) عنوان شد:

غرورآفرینی همسران و مادران شهدا و ایثارگران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس

غرورآفرینی همسران و مادران شهدا و ایثارگران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز زن در پیامی گفت: همسران و مادران شهدا و ایثارگران با الگو گرفتن از حضرت فاطمه معصومه(س) در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن توانستند با منش و اقدامات شایسته برای جامعه غرور آفرین باشند.

به گزارش ایسنا، متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده  هاشمی به مناسبت روز مادر  به شرح زیر است:

«بسمه تعالی 
سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بانوی والامقامی که به سبب فضائل معنوی سرمشق همه انسان‌ها و به ویژه بانوان گرانقدر می باشند روز زن نام گذاری شده که بیانگر اهمیت نقش بانوان در جامعه اسلامی است.

همسران و مادران شهدا و ایثارگران  با الگو گرفتن از حضرت فاطمه معصومه(س) در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن توانستند با منش و اقدامات شایسته برای جامعه غرور آفرین باشند. به یقین شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایمان، از خودگذشتگی و پشتکار بانوانی است که پاک سیرتان و اسوه‌های جهاد و مقاومت این سرزمین را در تمامی عرصه ها همراهی کردند. ملت غیور ایران همواره به داشتن چنین بانوان شایسته ای بر خود می‌بالد و راه و منش و سلوک آنان را الگوی خود قرار می‌دهد و همیشه سپاسگزار آنان خواهد بود.

خجسته میلاد فرخنده و مبارک دخت نبی اکرم (ص) را که مصادف با میلاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی است به همه مسلمانان و آزادگان جهان، بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به ویژه بانوان شاهد و ایثارگر تبریک و تهینت عرض می‌نمایم.»
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۰-۱۷ ۱۵:۴۶

باعرض سلام من به بیماری صعبالعلاج MSمشکل حرکتی مبتلا هستم جانباز 30%ماشین ندادن آقا ندن بازم هر کاری از دستم بیاد به کوری چشم دشمنان برای کشورم انجام میدم مگر من به خاطر ماشین رفتم به جنگ